Een irri gast op het forum

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Duvelske
Contacteer:

Een irri gast op het forum

Bericht door Duvelske » 23 feb 2004, 12:39

Hey jongens,

Ik heb een gast op mn forum en wel meer kennen hem er wel van denk ik. Hij heeft al van meerdere site's een kopie van een tut gemaakt of waar dan ook van en post het op mijn site. Krijg je van die berichtjes van mensen dat ik het PER DIRECT eraf moest halen. Want anders zouden ze er wel voor zorgen dat mn site gesloten zal worden. Maar hoe in godsnaam moet ik nou kijken of het gekopieerd is of niet? Ik ga niet elke site af hoor. Ik ben al blij dat die gast zo veel input geeft op de site. (met sommige vragen op de site dan.) Maar denk dat ik het het beste met mn disclaimer heb opgelost:
We zijn niet verantwoordelijk voor acties van gebruikers op deze forum. Van copyright schending. Contacteer in dat geval de auteur in kwestie en aub niet de beheerders van deze forum. Voor het gebruik van teksten van auteurs hier op het forum, vraag het eerst aan de desbetreffende auteur of mail naar vitrax@planet.nl
Maar weten jullie nog andere, misschien betere oplossingen voor mijn probleem? Heb echt geen zin om na te zoeken of iemand nou iets zelf schrijft of niet. En ook geen zin om voor iemand anders verantwoordelijk te zijn.
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

superman5000
Contacteer:

Bericht door superman5000 » 23 feb 2004, 12:55

ik zoe de mensen die komen klagen gewoon een vriendelijke PM/mail sturen met daarin dat jij niet verandwoordelijk bent.
en dat ze bij die gene moeten zijn die dat gepost heeft.
maar natuurlijk wel de tut verwijderen.
maar als ik jou was zal ik me er niet zo veel mee bemoein want dalijk post die goede gast geen goede dingen meer :D

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 23 feb 2004, 13:02

gewoon een vriendelijke PM/mail sturen met daarin dat jij niet verandwoordelijk bent.
Heb ik net dus niet gedaan, want ik ben het echt zat krijg je nog een bedreiging ook dat ze je site anders wel off zullen gooien. Nou dan ben ik het dus compleet ZAT. Daarom heb ik de tut's die die ene gast erop had gezet die gekopieerd ZOU zijn. (ga er vanuit van wel) niet verwijdert. Wel heb ik 2 ervan die ik voor hem verplaatst had. Gaat via easycms niet naar andere categorie. Dus heb ik ze gewoon onder mijn naam gepost. Heb het nog gevraagd aan hem of hij het goed vond en hij vond het ok. Dus ja die heb ik net wel verwijdert. De rest laat ik zo staan. Totdat degene die me zo bedreigde een normaal bericht stuurt.
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

superman5000
Contacteer:

Bericht door superman5000 » 23 feb 2004, 13:11

ben trouwens heel benieuwd hoe die gasten jou site ofline willen krijgen :bier:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 23 feb 2004, 18:12

Ja, ik ook. :D

Tenzij ze de server admin zijn kunn en ze het alleen doen via een rechtzaak. Het is dus vrijwel onmogelijk.

Jasmijn1
Contacteer:

Bericht door Jasmijn1 » 24 feb 2004, 00:41

Hmm wel irri inderdaad. Ik zit zelf met een gast die steeds van ip adres verandert....heel irri! Doet ie via 'JAS' iets duits geloof ik van een universiteit dus ip blokken help maar kort. Heeft iemand een idee?

Inspiration

Bericht door Inspiration » 24 feb 2004, 16:10

superman5000 schreef:ben trouwens heel benieuwd hoe die gasten jou site ofline willen krijgen :bier:
DDoS :bier:

Maar meestal is de hele "deal" van het webmaster zijn, dat je verantwoordelijk bent voor de inhoud :wink:. Als je andere mensen het toe laat om de inhoud van je site te bepalen, is de inhoud nog steeds jouw verantwoordelijkheid omdat jij het toe laat.
Als je een duidelijke disclaimer schrijft over het niet toelaten van muziek op je servers en Brein haalt toch je site down / voor de rechter vanwege de inhoud, is het uiteindelijk jouw probleem!

Gesloten