heren/dames, ik heb een klein probleempje met mijn pas ge-installeerde phpbb forum, namelijk gebruikers die zichzelf aanmelden en vervolgens inloggen krijgen de volgende foutmelding:
Code: Selecteer alles
Je hebt een foutieve of inactieve gebruikersnaam of een foutief wachtwoord opgegeven.
dit terwijl ik bij de configuratie in het admin paneel heb aangegeven dat er
geen activering nodig is....deze foutmelding komt pas sinds ik gisteravond wat regels in lang_main heb veranderd, namelijk de regels voor het akkoord gaan met de voorwaarden (hiervoor konden gebruikers wel inloggen), het leek me echter dat het hier niet aan kon liggen, aangezien deze pagina je gewoon doorverwijst naar de registratie pagina....of heb ik dat mis?
dan nog een klein probleempje wat er wellicht mee te maken heeft, als gebruikers registreren krijg ik een foutmelding in mailer.php...ik heb al gezocht hier op het forum en heb bijna alle mogelijkheden geprobeert (mail.chello.nl, smtp.chello.nl e.d.) mmaar geen resultaat....nu heb ik aan mn hoster gevraagd wat ik moet invullen en volgens hem moet er gewoon localhost ingevuld worden en geen userid en ww....vervolgens krijg ik deze foutmelding:
Code: Selecteer alles
Ran into problems sending Mail. Response: 551 User not local. We don't relay
DEBUG MODE
Line : 152
File : E:\carlinetuning\www\forum\includes\smtp.php
ik hoop dat er iemand is die me met deze probleempjes op weg kan helpen, mochten jullie t adres van t forum nodig hebben, dat is te bereiken op
http://www.carlinetuning.nl/forum