Snel alle forums locken
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Snel alle forums locken
Ik weet niet helemaal goed waar ik dit moet posten, dus doe ik het hier maar.
Het lijkt me dat er met een heel simpele code in je MY SQL database alle forums in 1X gelokt kunnen worden. Nu ben ik een grote N00B in het schrijven van PHP en MYSQL.
Heeft er iemand toevallig een MySQL querie die ervoor zorgt dat alle forums in 1X gelockt/geopend worden?
Het lijkt me dat er met een heel simpele code in je MY SQL database alle forums in 1X gelokt kunnen worden. Nu ben ik een grote N00B in het schrijven van PHP en MYSQL.
Heeft er iemand toevallig een MySQL querie die ervoor zorgt dat alle forums in 1X gelockt/geopend worden?
Locken:
Openen:
Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_forums
SET forum_status = 1
UPDATE phpbb_forums
SET forum_status = 0
-
- Contacteer:
Is dit ook op een leuke manier in je admin panel te krijgen?mosymuis schreef:Locken:
Openen:Code: Selecteer alles
UPDATE phpbb_forums SET forum_status = 1
UPDATE phpbb_forums SET forum_status = 0
Last edited by Kazango on Sat sep 23, 2004 6:35 am; edited 458 times in total
Die weet ik wel idd. nadeel is hiervan dat jezelf op de pagina moet blijven. Maar ik kan je wel een voorbeeld geven om even alle topics te sluiten 4 mei bijv.mosymuis schreef:Kan altijd, maar het is in dit geval de moeite echt niet waard. En bovendien zit er al een standaard functie in genaamd "Board uitschakelen".
- WebSiteNet
- Contacteer:
Idd werkt het op het forum goed, je krijgt idd een melding dat het board tijdelijk gesloten is. Maar aaangezien ik die MX ernaast draai krijg ik dit berichtWebSiteNet schreef:In phpbb 2.0.6 hoef je niet op het forum te blijven omdat dat bericht niet in het admin paneel is en ook niet in de login.
message_die() was called multiple times. This isn't supposed to happen. Was message_die() used in page_tail.php?
Maar het leek me wel een leuk itempie erbij. "lock all forums"