bank

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
V!ncent
Contacteer:

bank

Bericht door V!ncent » 19 feb 2004, 16:21

hoi,

ik krijg:

Code: Selecteer alles

Warning: Division by zero in /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php on line 69

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php on line 81

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/includes/page_header.php on line 480

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/includes/page_header.php on line 482

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/a/d/e/adeca/htdocs/forum4/includes/page_header.php on line 483
dit steeds als ik naar de bank ga op mijn forum. Wat kan ik hier aan doen tis echt super dom! Voorderest werkt alles :bier:

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 19 feb 2004, 17:50

Wat staat er in bank.php van lijn 60 t/m 75?

V!ncent
Contacteer:

Bericht door V!ncent » 19 feb 2004, 18:13

het probleem is al opgelost ik moest de lijn leeg laten :) en nu is het gelukt! maar nu laad bank.php wel zeeeeeer langzaam :(

Gesloten