fouten :S weet echt niet wat ik moet doen

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
V!ncent
Contacteer:

fouten :S weet echt niet wat ik moet doen

Bericht door V!ncent » 18 feb 2004, 17:44

hoi,

Ik heb mijn forum geinstalleerd (http://members.lycos.nl/vinnie222/) met de mod: cash,bank en lottery.
Maar als ik de gebruikers lijst wil bekijken krijg ik de eerste fout:

Code: Selecteer alles

Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/memberlist.php on line 277
dan wil ik berichten bekijken.
Krijg ik ook weer de volgende fout:

Parse error: parse error in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/viewtopic.php on line 1271
als ik op de link van de bank klik krijg ik:

Warning: Division by zero in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php on line 69

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php on line 81

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/includes/page_header.php on line 478

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/includes/page_header.php on line 480

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/bank.php:69) in /data/members/free/tripod/nl/v/i/n/vinnie222/htdocs/includes/page_header.php on line 481
als ik bij mijn loterij een ticket wil kopen krijg ik het volgende:

Fatal Error checking User Points!
ook al heb ik wel wat cash :cry:

en de bank en loterij staan naast elkaar (zoder spatie) hoe zet ik er een spatie tussen?
Ik ken zelf geen php.
Wie zou mij hier bij kunnen helpen? sorry voor de vele fouten :cry: :oops:

Duvelske
Contacteer:

Bericht door Duvelske » 18 feb 2004, 19:01

De fouten die je krijgt ligt aan de cash mod. Je hebt hem waarschijnlijk niet goed geinstalleerd. Hoe de cash mod zelf verder werkt ben ik niet goed bekend mee. (sorry) Misschien weten anderen het hier wel. Maar ik in ieder geval niet. (ik weet ook niet alles) Maar in ieder geval zou ik alles goed controleren of je alles goed geinstalleerd hebt. En de database veranderingen ook goed gedaan hebt
Bezoek ook ns mn site:
http://www.partyfreakers.nl of mn premodded site: http://www.vitrax.org

Laturzzz,
Duvelske

Gesloten