Praat mee over van alles en nog wat!
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
DimensioN
Bericht
door DimensioN » 12 feb 2004, 11:04
Ik heb een gesponsorde webhosting bemachtigd dat binnenkort geactiveerd wordt. Het is een goede en snelle host. Nu wil ik niet de webhosting weggooien door er een zinloos forum op te zetten. Ik dacht misschien een forum te starten, voor movie-fans...maar dat is zo algemeen..misschien een LOTR onderdeel maken...andere bekende trilogy's.. etc. Maar misschien zijn er hier mensen die nog een goed idee voor een forum hebben, dat wellicht beter is dat de mijne. Zeg dat hier, dan ben ik bereid [als ik het idee leuk vind] om dat forum met jou te starten, op mijn hosting.
Of als je wel van films houdt, en je vind het een goed idee en wilt er met mij over praten..plannen maken en er over filosoferen, zeg dat ook..dan mag je meedoen.

:thumb:
-
DimensioN
Bericht
door DimensioN » 12 feb 2004, 13:53
Als ik morgen geen reacties heb, begin ik mijn eigen forum, als er mensen zijn die daar aan mee willen helpen nogmaals..reageer..maar heb jij een beter idee [volgens jou in eerste instantie] meld dat dus ook! :thumb:
-
LazyTiger
Bericht
door LazyTiger » 12 feb 2004, 14:48
een film forum... dat doet me terug denken aan mijn oude plannen.
ik heb nu MuziekForum Online (MFO)
ik heb al vaak zitten te denken om ook een "dochter" te starten. FilmForum Online (FFO)
maar dit ben ik toch zelf van plan met evt. 1 users database voor beide forums.
ideetje voor je forum heb ik echter denk ik niet.
probeer iets origineels te bedenken, iets waar je bijna geen forum van verwacht.
-
DimensioN
Bericht
door DimensioN » 12 feb 2004, 18:02
Dat is het nu juist, er is al iets van alles zowat..originaliteit is schaars op dit gebied..als je niet wilt pakken dat origineel is maar geen hond wat boeit

-
Leipo
-
Contacteer:
Bericht
door Leipo » 12 feb 2004, 18:26
Goed design forum?
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 12 feb 2004, 18:30
btw: Je hebt wel gesponserde hosting maar je weet nog niet wat je er op gaat zetten? Je host heeft je dus gesponserde hosting gegeven zonder te weten wat er op komt...........

-
DimensioN
Bericht
door DimensioN » 12 feb 2004, 18:41
WebSiteNet schreef:btw: Je hebt wel gesponserde hosting maar je weet nog niet wat je er op gaat zetten? Je host heeft je dus gesponserde hosting gegeven zonder te weten wat er op komt...........

Ik heb hem gesponsord gekregen door counterstrike tournament te winnen, heeft verder niets te maken met wat erop komt
-
WebSiteNet
-
Contacteer:
Bericht
door WebSiteNet » 12 feb 2004, 18:43
DimensioN schreef:Ik heb hem gesponsord gekregen door counterstrike tournament te winnen, heeft verder niets te maken met wat erop komt
Een soort weddenschap dus. Maak het over counter strike(uitleg hoe te spelen, tips, hints, etc) heb je al maar nu op een "gratis" host.
-
DimensioN
Bericht
door DimensioN » 12 feb 2004, 18:45
weddenschap? Nee het was een lan van 1400 mensen waar ik eerste ben geworden, [campzone3] webhosting was een van de prijzen [ook nog icemat+steelpad+gameserver+games+posters+t-shirts+etc+ets]
-
rogierb
-
Contacteer:
Bericht
door rogierb » 13 feb 2004, 15:01
Ik ben bezig met een origineel (volgens mij) forum, maar kga natuurlijk niet het onderwerp vertellen. Als ie binnenkort online is plaats ik hem wel in show-ff