Offline Explorer en 127.0.0.1 bug
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Offline Explorer en 127.0.0.1 bug
Hallo,
Wie, oh wie, kan me helpen ??
Offline Explorer heeft een 127.0.0.1 bug (staat ergens op Internet)
Echter de oplossing voor dit probleem staat er niet bij en kan ik ook nergens vinden.
Wie kan me helpen met een oplossing voor dit probleem?
Bedankt! Janus
Wie, oh wie, kan me helpen ??
Offline Explorer heeft een 127.0.0.1 bug (staat ergens op Internet)
Echter de oplossing voor dit probleem staat er niet bij en kan ik ook nergens vinden.
Wie kan me helpen met een oplossing voor dit probleem?
Bedankt! Janus
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Rustig aan kakelkip als ik aan jou vraag wat ram is kun je ook geen antwoord geven..
[+] Isento at DeviantArt
Menschen... Ga met uwen explorer ergens anders vragen stellen, op zo'n ICT forum ofzow...
En plz, behave, doe es volwassen allemaal...
En plz, behave, doe es volwassen allemaal...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Niet kletsen als je dat niet zeker weet, wel eens van 98lite gehoord? Men is ook bezig met windows xp/2000, om er een lite versie van te maken.Caboman schreef: en je kan IE niet uninstall
En ook [urlhttp://news.ft.com/ft/gx.cgi/ftc?pagename=View&c=Article&cid=FT3MLEDHF0D&live=true&useoverridetemplate=ZZZUGORQ00C&tagid=ZZZNSJCX70C&subheading=global]gates himself[/url] is er mee bezig (Engels artikel).
Ik wil niet alleswetend overkomen, maar toen ik 2 maanden geleden een foutje hed in IE6 heb ik hem hersteld zonder al die updates. Kan gewoon met windows ME die ik toen had.
Daardoor ben ik 6 WEKEN mijn pc kwijt geweest, hij was helemaal naar de goden. Dus ga aub voor je eigen best wil niet *beep* aan IE6. Ik weet niet of je versie 6 hebt maar als je die hebt, niet mee klooien, gaat je hele pc verrot.
Tis maar een idee!
Frechy
Daardoor ben ik 6 WEKEN mijn pc kwijt geweest, hij was helemaal naar de goden. Dus ga aub voor je eigen best wil niet *beep* aan IE6. Ik weet niet of je versie 6 hebt maar als je die hebt, niet mee klooien, gaat je hele pc verrot.
Tis maar een idee!
Frechy

Wel blijven lezen hè.....nergens is duidelijk welk OS de topicstarter heeft, dus niet kletsen dat het niet kan, het kan namelijk wel. Ik heb het niet over XP gehad dat het daar wel zou kunnen, daar kom jij mee aanzetten.Caboman schreef:je kan IE6 niet onder XP uninstall, ze zeggen wel dat het kan na SP1
maar dat maakt het programma onzichtbaar.
en je zegt "men maakt" dus het is er nog in eens