een kant en klare phpbb forum+portal downloaden, waar??
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
een kant en klare phpbb forum+portal downloaden, waar??
Ik heb een paar bugs in die portal die ik heb geinstalleerd.
Je kan niet op het forum komen, als je op delink forum klikt.
Plaatjes zijn niet zichtbaar.
Waar kan je zo'n kan en klare PHPBB+portal downloaden??
Je kan niet op het forum komen, als je op delink forum klikt.
Plaatjes zijn niet zichtbaar.
Waar kan je zo'n kan en klare PHPBB+portal downloaden??
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Kun je ook met HTML beginnen..
Dan kun je ook al aardige sites maken en je neemt meteen een groot deel PHP mee want is bijna hetzelfde..
Dan kun je ook al aardige sites maken en je neemt meteen een groot deel PHP mee want is bijna hetzelfde..
[+] Isento at DeviantArt
Nee...
Dit is een geschreven .tpl in kladblok enzo en is niet gebruikt in dreamwaver...
Dreamwaver is btw een ding voor sites geen forums..met dreamwaver zul je daarom ook nooit een forum kunnen desigen (dream alleen dan he)
Dit is een geschreven .tpl in kladblok enzo en is niet gebruikt in dreamwaver...
Dreamwaver is btw een ding voor sites geen forums..met dreamwaver zul je daarom ook nooit een forum kunnen desigen (dream alleen dan he)
[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
We hebben het hiero niet over dat je erin kan schrijven maar standaard in dat scherm bijv. frontpage scherm waar je plaatjes enzo kan invoegen..
Daaro zul je geen forum kunnen schrijven..
En wat jij zegt zou ik ook niet echt aanraden..ik zou eerder PHP gaan leren kennen en HTML en daarna gewoon in kladblok beginnen..
En wat jij zegt zou ik ook niet echt aanraden..ik zou eerder PHP gaan leren kennen en HTML en daarna gewoon in kladblok beginnen..
[+] Isento at DeviantArt
Plaatjes invoegen + content invoegen in DW: geen punt.Leipo schreef:We hebben het hiero niet over dat je erin kan schrijven maar standaard in dat scherm bijv. frontpage scherm waar je plaatjes enzo kan invoegen..
Forum schrijven/herschrijven in DW: geen punt.
dat jij vind dat het niet handig is: ok, maar dat is een andere discussie. Ik doe alles met DW, icm met Fireworks.
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Je gebruikt dus Macromedia.headout schreef:Plaatjes invoegen + content invoegen in DW: geen punt.Leipo schreef:We hebben het hiero niet over dat je erin kan schrijven maar standaard in dat scherm bijv. frontpage scherm waar je plaatjes enzo kan invoegen..
Forum schrijven/herschrijven in DW: geen punt.
dat jij vind dat het niet handig is: ok, maar dat is een andere discussie. Ik doe alles met DW, icm met Fireworks.
lastmodified.net