[KIJK] NeB-Lan
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

NeB-Lan
http://www.neb-lan.nl
Website voor een lan-party hier in nieuw vennep.
Site bevat oa Portal-Mod van Smartor en een Lan Event MOD die ik aan het schrijven ben.
Website voor een lan-party hier in nieuw vennep.
Site bevat oa Portal-Mod van Smartor en een Lan Event MOD die ik aan het schrijven ben.
There are no stupid question's, just stupid people.
- WebSiteNet
- Contacteer:
(Ja inderdaag een lange tijd geleden, komt binnenkort een post over wrom ik er niet was.)
Hij is inderdaad op sommige plekken nog wat donker ja, maar dit is voor de eerste lan party die op 26 maart wordt gehouden en die website is pas echt gemaakt op iets van 20 dec dus we hadden niet veel tijd dus ging het design niet voor.
Voor de volgende lan party die in zomer 2004 wordt gehouden wordt een eigen style gemaakt.
Hij is inderdaad op sommige plekken nog wat donker ja, maar dit is voor de eerste lan party die op 26 maart wordt gehouden en die website is pas echt gemaakt op iets van 20 dec dus we hadden niet veel tijd dus ging het design niet voor.
Voor de volgende lan party die in zomer 2004 wordt gehouden wordt een eigen style gemaakt.
There are no stupid question's, just stupid people.
Ook een minpuntje is dat je moet reggen voor je je kunt aanmelden op de lan, kun je beter even een info blaadje geven 

[+] Isento at DeviantArt
- DaMnNaTiOn
- Contacteer: