Maar daarbij kan ik geen mapjes erop zetten, Het mapja van PhpBB lukt er niet op, Als ik er op druk en dan op oke dan opent hij het mapje, Inplaats van de code.. Weet iemand wat ik hier meej aanmoet?
Uploaden Lycos geen mappen!!
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Uploaden Lycos geen mappen!!
Ik heb bij Lycos een acount,
Maar daarbij kan ik geen mapjes erop zetten, Het mapja van PhpBB lukt er niet op, Als ik er op druk en dan op oke dan opent hij het mapje, Inplaats van de code.. Weet iemand wat ik hier meej aanmoet?
Laatst gewijzigd door Vraag op 22 jan 2004, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.download.com
Ik gebruik zelf ws ftp, ziet er niet mooi uit, maar wel duidelijk enzoDus op download dot com ff zoeken naar ws ftp, als je nog vragen hebt over hoe ftp werkt hoork het wel
Ik gebruik zelf ws ftp, ziet er niet mooi uit, maar wel duidelijk enzoDus op download dot com ff zoeken naar ws ftp, als je nog vragen hebt over hoe ftp werkt hoork het wel
Ik heb Smart FTP ook eens uitgeprobeerd, maar hij upload vaak maar de helft van een bestandje, dan mis ik bijvoorbeeld een half HTML-bestand, bij WS FTP geen lastNick V schreef:nee!!! neem smart ftp die veel bter 8) en das echt waar...en erullez wat plaats jij een hoob onnodige-berichten..
WS FTP: lelijk en minder gebruiksvriendelijk dan smart ftp
SMART FTP: mooie layout en makkelijker te configurere
-
Headstrong
http://tucows.skynet.be/preview/195136.html
ik heb dit programmake.
is niet mooi maar werkt wel goed en ik vind duidelijk
ik heb dit programmake.
is niet mooi maar werkt wel goed en ik vind duidelijk