backup vragen

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
novw

backup vragen

Bericht door novw » 15 jan 2004, 17:53

Ik heb net het hele forum hier zitten doorlezen over de backup die je vanuit het admin panel kan maken. Dat schijnt niet echt lekker te werken ? Als je die terug moet zetten lukt dat meestal niet.

Hoe dan een backup te maken ? phpmyadmin is beschikbaar, maar ik kan niets vinden dat op backup lijkt. Laat staan dat ik restore kan ontdekken. Stap voor stap uitleg voor een noob a.u.b.

----
[solved gedeelte :) ]
----

er van uitgaand dat de backup vanuit het admin deel gewoon werkt. Ik heb fotoalbum geinstaleerd en draaiende. Als ik in het admin op backup database druk is er een veld "extra tabellen". Moet ik daar album, php_album_cat, php_album_comment, php_album_config, php_album_rate invullen ? Of werkt php_album* hetzelfde ? Of hoeft dat helemaal niet ?

--
Al doende leert men. De php_ hoeft er niet bij en deel 2 van de vraag is al beantwoord. Klopt. Ik moet dus "album, album_cat, album_comment, album_config, album_rate" in dat vakje invullen.
---

:?: Waarom wis je dat dan niet ? :arrow: Mischien dat iemand anders er wat aan heeft.

---

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 15 jan 2004, 18:23

Eventjes wat extra uitleg:

phpbb heeft een heel goed back-up gedeelte. Er is alleen een probleem: Als de database als wat groter is krijg je problemen met het uploaden van het backup bestand. Dat komt door dat php ongeduldig is en niet 30 sec. wacht tot dat alles gebeurt is.

In het discussie forum staat een topic waar in ik een tool gemaakt heb dat wel lukt. (ff wachten. ik ga hem zoeken)

Gesloten