De plaatjes van de forums en categories aanpassen hoe?
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
De plaatjes van de forums en categories aanpassen hoe?
Hoi allemaal, ik hen op PHPBBhacks.com een mod gevonden die alleen de plaatjes van de forums en categories op de index pagina veranderd. alleen moet er twee SQL tabellen in de database bij gevoegd worden. Weet iemand wat ik van die regel die ik hieronder neer zet op mijn commando regel van de SQL database moet zetten om de ze gegevens toe te voegen? mijn server heeft een speciale programma daarvoor die ik opstart met mysqladmin daarin zie je al jou tabellen staan en een
" Run SQL query/queries on database" commando regel hierin kan ik een coammando invoeren en zouden de tabellen bijgevoegd worden maar als ik onderstaande regels wat ik uit de installatie file heb van die mod erin plaatst en start dan geeft hij een fout melding. wie weet hier meer van?
SQL QUERY:
ALTER TABLE prefix_forums ADD forum_icon VARCHAR(100);
ALTER TABLE prefix_categories ADD cat_icon VARCHAR(100);
Thanks
" Run SQL query/queries on database" commando regel hierin kan ik een coammando invoeren en zouden de tabellen bijgevoegd worden maar als ik onderstaande regels wat ik uit de installatie file heb van die mod erin plaatst en start dan geeft hij een fout melding. wie weet hier meer van?
SQL QUERY:
ALTER TABLE prefix_forums ADD forum_icon VARCHAR(100);
ALTER TABLE prefix_categories ADD cat_icon VARCHAR(100);
Thanks
- Bas
- Contacteer:
De tekst prefix moet je aanpassen... Zoals dit:
Werkt dit?
Code: Selecteer alles
ALTER TABLE phpbb_forums ADD forum_icon VARCHAR(100);
ALTER TABLE phpbb_categories ADD cat_icon VARCHAR(100);
-
Voor Chris Hoi dit is de mod: http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=565
Voor Bast, ik weet niet of ik dat zo mag aanpassen kijk maar even bij de link hierboven van de mod.
Voor Bast, ik weet niet of ik dat zo mag aanpassen kijk maar even bij de link hierboven van de mod.
Dit is idd goed... je moet prefix veranderen voor je eigen prefix, dit is standaard phpbb_bast schreef:De tekst prefix moet je aanpassen... Zoals dit:
Werkt dit?Code: Selecteer alles
ALTER TABLE phpbb_forums ADD forum_icon VARCHAR(100); ALTER TABLE phpbb_categories ADD cat_icon VARCHAR(100);
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
-
Weet iemand of met deze mod bedoeld word dat je bij elke forum of categorie verschillende plaatjes kan plaatsen? of kan je de standaard plaatjes wel aanpassen maar ze krijgen allemaal dezelfde nieuwe plaatje?
ik heb namenlijk een forum verdeeld met provincies, nu wil ik de standaard plaatjes op de index pagina veranderen in de vlaggen van die provincies. kan dat met dit modje?
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=565
ik heb namenlijk een forum verdeeld met provincies, nu wil ik de standaard plaatjes op de index pagina veranderen in de vlaggen van die provincies. kan dat met dit modje?
http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=565
Vraagje
Nu heb ik deze MOD ook geplaatst maar kan ik geen nieuwe categoriën meer aanmaken.
Nu wilde ik ook de foutcode even toevoegen, maar krijg ik geen contact met de database van Lycos...
Misschien iemand al een ideetje waar ik de fout ben ingegaan??
Nu wilde ik ook de foutcode even toevoegen, maar krijg ik geen contact met de database van Lycos...

Misschien iemand al een ideetje waar ik de fout ben ingegaan??
de foutmelding
Couldn't insert row in categories table
DEBUG MODE
SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax near ')' at line 2
INSERT INTO phpbb_categories (cat_title, cat_order, cat_icon) VALUES ('test', 80, )
Line : 509
File : /data/members/free/tripod/nl/s/h/i/shirmar/htdocs/Forum/admin/admin_forums.php