Ik heb een domein geregistreerd maar ik wil het niet, ik wil het terugdraaien: kan dat ?
btw ik heb nog géén offerte ontvangen maar heb wél al een bankrekeningnummer ingevuld + gekozen voor een eenmalige incasso.
Ik heb het een uur geleden registreerd ofzo....
Ik heb een domein geregistreerd maar wil het niet
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Ik heb een domein geregistreerd maar wil het niet
Lol beleven ? bezoek Slaoj.nl
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Grappige website over Nederlandse chickies. Geen fotomodellen... gewoon leuke meisjes
Bedankt voor je snelle reactie
Euhz kan ik dit domein nu gewoon bij een ander bedrijf registreren ?

Euhz kan ik dit domein nu gewoon bij een ander bedrijf registreren ?
Lol beleven ? bezoek Slaoj.nl
Re: Ik heb een domein geregistreerd maar wil het niet
Als je een .nl adres registreert word je bij net nic.nl geregistreerd.Slaoj.nl schreef:Ik heb een domein geregistreerd maar ik wil het niet, ik wil het terugdraaien: kan dat ?
btw ik heb nog géén offerte ontvangen maar heb wél al een bankrekeningnummer ingevuld + gekozen voor een eenmalige incasso.
Ik heb het een uur geleden registreerd ofzo....
Wat je het beste kunt doen is contact opnemen met je host en kijken hoe je het verder wil.