Installatie

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 11 jan 2004, 17:20

Ja prachtig, maar..... ik heb wat knoppen aangepast op mijn site (FrontPage) en uiteraard de hyperlinks ook. Nu is het (probleem) dat als ik de knop Forum klik op onze site dan gaat wel de browser open maar op een halve grootte, de link staat ingesteld op doelframe:_blank ik heb alle instellingen geprobeert het is wel zo als ik het instel op doelframe:_ top is het wel een vol scherm maar als je dan het forum afsluit zit je natuurlijk niet meer op je site. Misschien iemand die een oplossing weet? JP.

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 12 jan 2004, 03:43

:? Wat het vorige betreft sorry maar dat kan ergens anders aan te wijten zijn dat heb ik andere sites ook. Maar nog een vraagje ik heb ontdekt dat bij andere forums op de balk van de index een link staat terug naar de site bij mij staat daar "Test category 1" ik heb me reeds zot gezocht waar ik deze link kan veranderen in een link naar onze site.

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 12 jan 2004, 15:52

Hoe bedoel je precies? Heb je een voorbeeld?

Dat "Test category 1" is een categorie. die kan je wijzigen inje administratie panneel onder forum management. Daar kan je forums/categorieën wijzigen/verwijderen/aanmaken/verplaatsen.

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 13 jan 2004, 11:00

Ik heb de tekst kunnen veranderen, nu heb ik gezien in eigenschappen van die tekst dat het eigenlijk een hyperlink is, zou ik die durven (of kunnen) veranderen in de broncode naar onze eigen site? Terloops, hoe kan ik bepaalde topics of berichten verzetten.
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre Ilmer op 15 jan 2004, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 13 jan 2004, 12:09

Dit bericht is verplaatst
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre Ilmer op 15 jan 2004, 18:48, 2 keer totaal gewijzigd.

hotrid
Contacteer:

Bericht door hotrid » 13 jan 2004, 14:01

Wanneer je admin bent staat er onder een knop (waarbij je erop wijst (niet klikt) staat er verplaas). Die button staat ergens onderaan (meestal).

Jean-Pierre Ilmer

Bericht door Jean-Pierre Ilmer » 13 jan 2004, 14:33

Ja dat klopt maar als ik die aanklik dan krijg in een scherm waarop gevraagd wordt verplaatsen naar Forum -- ! No Forums ! -- ik vind dit heel raar, ik wil gewoon een bericht verzetten binnen ons forum.

Gesloten