Kleiner lettertype in Onderschrift
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Kleiner lettertype in Onderschrift
Waar kan ik een ander lettertype kiezen voor het onderschrift?
Prima Luuk maar waar? Moet toch ergens in php pagina gedefineerd kunnen worden?Luuk schreef:Gebruik. De 9 geeft de grootte van de tekst aan.Code: Selecteer alles
[size=9]TEKST[/size]
izzi, bedoel je niet dat je alle onderschriften op je forum wil verkleinen/veranderen?izzi schreef:Prima Luuk maar waar? Moet toch ergens in php pagina gedefineerd kunnen worden?Luuk schreef:Gebruik. De 9 geeft de grootte van de tekst aan.Code: Selecteer alles
[size=9]TEKST[/size]
Yup dat lijkt me wel wat, nu hebben ze hetzelfde lettertype en grote, dus ik wil ze iets kleiner maken. Zag je andere post ook ik denk dat ik maar even in die file ga zoeken.mosymuis schreef:izzi, bedoel je niet dat je alle onderschriften op je forum wil verkleinen/veranderen?izzi schreef:Prima Luuk maar waar? Moet toch ergens in php pagina gedefineerd kunnen worden?Luuk schreef:Gebruik. De 9 geeft de grootte van de tekst aan.Code: Selecteer alles
[size=9]TEKST[/size]
Re: Kleiner lettertype in Onderschrift
Heb inmiddels deze mod gevonden, maar volgens mij moet het ook in 1 regel vast neer te zetten zijn.izzi schreef:Waar kan ik een ander lettertype kiezen voor het onderschrift?
http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.ph ... re+smaller
Open
/templates/***/viewtopic_body.tpl
Zoek
Vervang
Maar let op: je kunt hiermee niet controleren wat er in de signatures mag staan (wat die mod wel doet), en leden kunnen deze setting ook makkelijk overriden met de [size] tag. Dit zorgt er enkel voor dat signatures zónder [size] attribuut op klein worden weergegeven. 
Zoek
Code: Selecteer alles
{postrow.SIGNATURE}
Code: Selecteer alles
<span style="font-size: 10px; line-height: normal">{postrow.SIGNATURE}</span>

Okee dan dit is het geworden offcource het werktmosymuis schreef:Open
ZoekVervangCode: Selecteer alles
{postrow.SIGNATURE}
Maar let op: je kunt hiermee niet controleren wat er in de signatures mag staan (wat die mod wel doet), en leden kunnen deze setting ook makkelijk overriden met de [size] tag. Dit zorgt er enkel voor dat signatures zónder [size] attribuut op klein worden weergegeven.Code: Selecteer alles
<span style="font-size: 10px; line-height: normal">{postrow.SIGNATURE}</span>

<td colspan="2"><span class="postbody">{postrow.MESSAGE}</span><span style="font-size: 10px; line-heigh: normal">{postrow.SIGNATURE}</span>