Beveiliging
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
- Contacteer:
Beveiliging
Hey, ik ben nieuw hier, omdat ik even wat moest vragen. Ik wil mijn forum een beetje uitbreiden met een paar pagina's die je alleen kan bekijken als je bent ingelogd op het forum. Ik heb al heel lang zitten zoeken in de files maar kom er niet uit. Wie kan me het stukje code geven? Alvast bedankt, Marcus! :thumb:
<--- zitten die er nu standaard in???

Re: Beveiliging
die zitten er standaard in, ga naar je admin paneelmarcusklaas schreef:Hey, ik ben nieuw hier, omdat ik even wat moest vragen. Ik wil mijn forum een beetje uitbreiden met een paar pagina's die je alleen kan bekijken als je bent ingelogd op het forum. Ik heb al heel lang zitten zoeken in de files maar kom er niet uit. Wie kan me het stukje code geven? Alvast bedankt, Marcus! :thumb:<--- zitten die er nu standaard in???
Re: Beveiliging
'administrati^paneel' - 'forum beheer' - 'permissies'mister.G. schreef:die zitten er standaard in, ga naar je admin paneelmarcusklaas schreef:Hey, ik ben nieuw hier, omdat ik even wat moest vragen. Ik wil mijn forum een beetje uitbreiden met een paar pagina's die je alleen kan bekijken als je bent ingelogd op het forum. Ik heb al heel lang zitten zoeken in de files maar kom er niet uit. Wie kan me het stukje code geven? Alvast bedankt, Marcus! :thumb:<--- zitten die er nu standaard in???
Voor nieuwe pagina's: http://www.phpbb.nl/viewtopic.php?t=6364
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
-
- Contacteer:
sjil
Tsjil luitjes, het werkt! :thumb:
Hartstikke bedankt en misschien tot later!
Hartstikke bedankt en misschien tot later!