snap er helemaal niks van :(:(

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
spettertje

snap er helemaal niks van :(:(

Bericht door spettertje » 02 jan 2004, 18:22

kep al een keer eerder een phpbb forum geinstalleerd en doe nu alles precies tzelfde als eerst, maar nu krijg ik opeens een foutmelding, ik snap er echt helemaal niks van.

Ik had namelijk op me forum iets fouts gedaan (gelukki9g nog beginstadium) en dacht ik verwijder alles, ook phpbb tabellen enz. En begin overnieuw en nu lukt t dus nie m eer :(, wat doe ik fout?

spettertje

Bericht door spettertje » 02 jan 2004, 18:28

oh ja hij geeft deze foutmelding:

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_main.php in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 450

Warning: main(./../language/lang_english/lang_main.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 450

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_main.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 450

Warning: main(): Unable to access ./../language/lang_english/lang_admin.php in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 451

Warning: main(./../language/lang_english/lang_admin.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 451

Warning: main(): Failed opening './../language/lang_english/lang_admin.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 451

Warning: opendir(): SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 1002333 is not allowed to access /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB owned by uid 0 in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 616

Warning: opendir(./../language): failed to open dir: No such file or directory in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 616

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 619

Warning: closedir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /data/members/free/tripod/nl/s/p/e/spetter94/htdocs/PHPBB/install/install.php on line 630

Desptune

Bericht door Desptune » 02 jan 2004, 18:30

ik denk dat je iets in je mappen hebt gedaan en dat die fouten nog steeds in die mappen staan...
en je probeerde alles weer te uploaden en dan krijg je die errors
denk dat dat het is

spettertje

Bericht door spettertje » 02 jan 2004, 18:32

maar wat kan ik daar dan aan doen, een geheel nieuwe account aan maken bij lycos ofsow

Desptune

Bericht door Desptune » 02 jan 2004, 18:33

op je eigen computer alle mappen van phpbb verwijderen en dan opnieuw het phpbb zipje uitpakken, en weer uploaden naar lycos.....

spettertje

Bericht door spettertje » 02 jan 2004, 18:39

dat heb ik dus al gedaan :( en nog doet ie t nie :(

WebSiteNet
Contacteer:

Bericht door WebSiteNet » 02 jan 2004, 19:38

Zet de engelse taal eens terug. Dan krijg je een betere foutmelding.

spettertje

Bericht door spettertje » 02 jan 2004, 21:46

ik ben nu echt helemaal de weg kwijt, en begin gewoon helemaal opnieuw op een nieuw adres, weet iemand nog een andere gratis host, of is lycos de beste ;)

of krijg ik dan tzelfde gezeik, tis toch raar, want doe precies tzelfde als eerst. :?

ErNiEIII

Bericht door ErNiEIII » 02 jan 2004, 21:53

Je krijgt dat dan niet, want dan heb je een ander adres ;)

Gesloten