Database klopt niet echt

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Freak-like-me

Database klopt niet echt

Bericht door Freak-like-me » 18 dec 2003, 22:10

Door een fout is heel mijn forum bij 50free er opeens afgegooid. Gelukkig had ik de database nog. Nu heb ik dus alles gebackupped en weer geupload bij lycos maar als ik bijvoorbeeld op het herstelde forum op lycos wil inloggen krijg ik een pagina met 'server niet gevonden'. Als ik dan op de terug button klik ben ik opeens wel weer ingelogd. Ook zijn er heel veel topics weg. Hij geeft wel het juiste aantal berichten onderin de pagina aan. Maar als ik bijvoorbeeld op een topic klik en er staat in de index al '4 replies' dan zegt hij opeens 'hier is nog niet op gereageerd'. Weet iemand wat ik fout heb gedaan?

Luuk

Bericht door Luuk » 18 dec 2003, 22:15

2:) De backup is misschien van een latere keer dan je denkt.

1:) Ga naar je admin panel naar confugiratie. Zorg dat de server poort (op lycos 80), server naam (members.lycos.nl) en het script pad (/{JOUW ACCOUNT NAAM}/{plaats forum, bijvoorbeeld /phpbb/}/ goed staan
Afbeelding

Freak-like-me

Bericht door Freak-like-me » 18 dec 2003, 22:44

Het is al gelukt =). je moet bij host naam trouwens geen members.lycos.nl zetten maar gewoon local host. Ik had de tabel 'post_text' niet goed geupload.

Freak-like-me

Bericht door Freak-like-me » 18 dec 2003, 23:05

Het is trouwens nie helemaal goed. Nog steeds als ik in wil loggen krijg ik een pagina met 'server niet gevonden'. Als ik op de terugbutton druk ben ik wel weer ingelogd. Uitloggen: precies hetzelfde verhaal.

Kharay

Bericht door Kharay » 18 dec 2003, 23:11

Controleer Domain Name en Cookie domain

Freak-like-me

Bericht door Freak-like-me » 18 dec 2003, 23:36

Ehmm...in administratiepaneel > configuratie?

Kharay

Bericht door Kharay » 19 dec 2003, 01:31

Ja

Gesloten