gebruikers probleempje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

gebruikers probleempje
Ik heb nu momenteel 4753 geregistreede gebruikers op men forum.
deze moeten allemaal gedelete worden behalve 200 van hun.
men vragen:
a) kan ik op een makkelijk manier die 4500 deleten en toch nog het forum behouden? ik zie het niet zitten om 4500x look up user te doen hoor
b) Kan ik op de een of andere manier enkel maar users toelaten op het forum dat ik zelf wil. wil ik zeggen: registratie op uitnodiging laten gaan.
ik heb al de userslist mod uitgeprobeert van jullie engelse collega's, maar ik krijg deze fout als ik die wil openen:
Template->make_filename(): Error - file does not exist
hopelijk vinden jullie een oplossing voor men probleempje
greetz sakura
deze moeten allemaal gedelete worden behalve 200 van hun.
men vragen:
a) kan ik op een makkelijk manier die 4500 deleten en toch nog het forum behouden? ik zie het niet zitten om 4500x look up user te doen hoor
b) Kan ik op de een of andere manier enkel maar users toelaten op het forum dat ik zelf wil. wil ik zeggen: registratie op uitnodiging laten gaan.
ik heb al de userslist mod uitgeprobeert van jullie engelse collega's, maar ik krijg deze fout als ik die wil openen:
Template->make_filename(): Error - file does not exist
hopelijk vinden jullie een oplossing voor men probleempje
greetz sakura
Laatst gewijzigd door sakura op 18 dec 2003, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
simpel om uit te leggen
ik zit op een host die 20 gig in de maand toelaat van trafiek, die ruimschoots overschreden wordt door onze users. daarom maak ik het board private, dat enkel mensen die zich deftig hebben ingezet voor de community op het private forum kunnen. daarnaast heb ik een publiek board opgericht op dk3 boards. daar komen alle andere members op terecht.
ik zit op een host die 20 gig in de maand toelaat van trafiek, die ruimschoots overschreden wordt door onze users. daarom maak ik het board private, dat enkel mensen die zich deftig hebben ingezet voor de community op het private forum kunnen. daarnaast heb ik een publiek board opgericht op dk3 boards. daar komen alle andere members op terecht.
Interessante oplossing, elegant. Maar goed, er is dus geen meetbaar iets waarop de mensen die WEL mogen blijven gebaseerd zijn? Geen... aantal posts, geen aantal dagen online, geen berichten per dag criterium?sakura schreef:simpel om uit te leggen
Goed, als het niet meetbaar is dan is webdev's manier denk ik de meest werkbare in jouw geval. Gewoon iedereen die je wel wilt houden in een groep/group gooien en daarop de selectie van verwijderen maken.sakura schreef:idd, enkel de vriendschappen die gevormd zijn op het forum zelf.
en elegant zeg je? de mensen op dk3 boards worden zeker niet in de kou gezet.