Exporteren

Hulp nodig bij een stijl? Voor zowel XHTML/CSS als grafische vragen uiteraard gerelateerd aan phpBB2. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
Rana
Contacteer:

Exporteren

Bericht door Rana » 18 dec 2003, 12:32

Okee, ik zit met het volgende;

Ik heb de style fs2 (gold) geïnstalleerd, waarbij het dit keer wèl lukte de achtergrond te krijgen zo ik hebben wilde.
De tekstkleuren etc. zijn makkelijk te veranderen, dus ik daarmee aan de slag, de kleurcodes staan op de juiste plaatsen en ik weet zeker dat het de juiste kleuren zijn (in admin. paneel dus) Als ik de instellingen op wil slaan krijg ik het volgende;

De 'exporter' kon niet schrijven naar het thema informatie bestand. Klik op de knop hieronder om dit bestand via je browser te downloaden. Wanneer je het gedownload hebt, kun je het verplaatsen naar de map waarin de template bestanden staan. Je kunt de bestanden vervolgens verpakken voor distributie of ergens anders gebruiken

De kleuren zijn níet veranderd op het forum :cry:
Ik kan dus totaal niet met php codes of tpl bestanden overweg, ik weet niet eens in welk programma ik ze kan openen, 'k weet het, het is triest. Voornemen voor 2004 :wink:

Ik heb het bestandje wel gedownload en weer in de juiste template map gezet om te kijken of dat werkt, maar nee dus.

Wat vergeet ik en hoe los ik dit op?
Groetjes Rana

hotrid
Contacteer:

Bericht door hotrid » 18 dec 2003, 16:12

Heb je deze dingen al gedaan

Upload de map fs2 naar /templates/...
Ga naar Mijn Adminpaneel
Stijlen Beheer
->Toevoegen -> fs2 installeer
->Exporteren -> selecteer fs2 -> ok

Algemeen Beheer