phpBB afslanken

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mxpaddock
Contacteer:

phpBB afslanken

Bericht door mxpaddock » 15 dec 2003, 03:45

Ik zou graag mijn forum op het net plaatsen maar er zit me nog enkele dingen dwars.

Ik zou graag hebben dat de gebruiker op mijn forum geen gebruik kan maken van andere stijlen dan degene dat ik instaleer.
Ik zou ook graag hebben dat er maar een enkele taal word gebruikt op mijn forum en dat is nederlands. geen frans en ook geen engels.
Hoe krijg ik phpBB zodanig afgeslankt ?

Hoe krijg ik het met andere woorden voor elkaar dat de registrerende gebruiker geen veld tegenkomt waar hij de keuze kan maken?

alvast bedankt
Een egoïst is iemand die niet aan mij denkt
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst.

Luuk

Bericht door Luuk » 15 dec 2003, 08:47

Het eerste antwoord is dat je "override users style" aan hebt staan (sorry, ik heb een engelse versie, vertalen kun je zelf wel).
Volgens mij kun je het tweede ook vastzetten. Kijk eens goed in confugiratie in het admin menu.
Afbeelding

Beus

Bericht door Beus » 15 dec 2003, 09:41

Dat je geen taal meer kan kiezen heb je een Mod voor.. ( kan ik zo 123 niet meer vinden )

En dat ze maar 1 style kunnen hebben kan je instellen in de ACP bij de Configuratie...

Inspiration

Bericht door Inspiration » 17 dec 2003, 02:32

Je zou verschillende opties kunnen verwijderen uit hun profiel door simpelweg de html velden ervan weg te halen in de .tpl files.

Gesloten