[KIJK] phpbb.nl

Bezig met een stijl voor je website? Of voor heel de community? Laat hem ons zien.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
LodeC
Contacteer:

phpbb.nl

Bericht door LodeC » 14 dec 2003, 18:59

even een applausje aan jullie!
net gelezen over de fusie enzo. ik liep altijd veel liever rond op phpbb.com, maar ik vind de nieuwe site echt stukken verbeterd en ook beter dan de .com!
dus gefeliciteerd! :)
es ist noch viel zu früh

Spikey

Bericht door Spikey » 14 dec 2003, 19:07

Bedankt :thumb:
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

LodeC
Contacteer:

Bericht door LodeC » 14 dec 2003, 19:34

ik weet trouwens niet of ik iets echt heel erg over het hoofd zie, maar ik zie geen ander forum waar dit zou passen, een soort van over het forum en de site zelf...

bij gebrek tot nu toe daaran dan maar hier.
  • http://www.phpbb.nl/nieuws.php
    het laatste nieuws, de regels
    2. Onderschrift / Handtekening - b. Tekst lettertype formaten moeten tussen de 9 en 12 pixels hoog zijn. Teksten in onderschriften moeten tevens voldoen aan dezelfde regels als de bericht teksten (1.d/e).
    waarom is de regel 1 j hierop niet van toepassing? misschien die regel anders naar boven verplaatsen, als 1 f ofzo?
  • http://www.phpbb.nl/admin_demo.php
    de admin demo pagina. bij beide demo's (nl en en) staat bovenaan een link terug naar het inmiddels oude phpbb-nl.com :S
    in het geval van de nl versie verwijst ie daar ook echt naar terug, de eng versie gellukig niet :)
  • nog een applausje voor de kennisbank, goed idee!
  • http://www.phpbb.nl/links.php
    bovenaan ter navigatie staat dit:
    phpBB.nl Site Index » Link
    moet dat niet linkS zijn?
  • en nog steeds bij de links:
    "phpBB Frankrijk" geeft een vervelende pagina...
    tis nu de .org en zij zijn kennelijk ook vernieuwd naar .com
  • bij de links - mods en hacks sites:
    "Forum Check-up Tool" geeft een link naar dezelfde links pagina waar je al op zat...
  • bij de links - sites van forumleden:
    "TradingWorld"
    het plaatje werkt niet en ook de link verwijst naar dezlefde links pagina op phpbb.nl
nog maar een keer felicitaties :)
ik vind het echt veel beter dan phpbb.com ook mooie samenwerking tussen site en forum!
es ist noch viel zu früh

Spikey

Bericht door Spikey » 14 dec 2003, 23:34

LodeC schreef:ik weet trouwens niet of ik iets echt heel erg over het hoofd zie, maar ik zie geen ander forum waar dit zou passen, een soort van over het forum en de site zelf...

bij gebrek tot nu toe daaran dan maar hier.
Er is een onderwerp over het samengaan en de bugs in Algemene Chat, maar hier staat het ook goed hoor.
  • http://www.phpbb.nl/nieuws.php
    het laatste nieuws, de regels
    2. Onderschrift / Handtekening - b. Tekst lettertype formaten moeten tussen de 9 en 12 pixels hoog zijn. Teksten in onderschriften moeten tevens voldoen aan dezelfde regels als de bericht teksten (1.d/e).
    waarom is de regel 1 j hierop niet van toepassing? misschien die regel anders naar boven verplaatsen, als 1 f ofzo?
Goed idee, is gewijzigd.

• http://www.phpbb.nl/admin_demo.php
    de admin demo pagina. bij beide demo's (nl en en) staat bovenaan een link terug naar het inmiddels oude phpbb-nl.com :S
    in het geval van de nl versie verwijst ie daar ook echt naar terug, de eng versie gellukig niet :)
Alles aangepast.

• nog een applausje voor de kennisbank, goed idee!
:D

Je hebt gelijk, is ook gewijzigd.

• en nog steeds bij de links:
    "phpBB Frankrijk" geeft een vervelende pagina...
    tis nu de .org en zij zijn kennelijk ook vernieuwd naar .com
Wist ik nog niet, ook gewijzigd.

• bij de links - mods en hacks sites:
    "Forum Check-up Tool" geeft een link naar dezelfde links pagina waar je al op zat...
  • bij de links - sites van forumleden:
    "TradingWorld"
    het plaatje werkt niet en ook de link verwijst naar dezlefde links pagina op phpbb.nl
Als een gebruiker een link toevoegd dan moet deze eerst door een admin goedgekeurd/geactiveerd worden, zolang dat nog niet gedaan is, kom je op dezelfde pagina terug.
Wat deze twee links betreft, die zijn tot nader onderzoek verwijderd.

nog maar een keer felicitaties :)
ik vind het echt veel beter dan phpbb.com ook mooie samenwerking tussen site en forum!
Jij hartelijk bedankt voor je positieve opmerkingen en voor het melden van de nog resterende foutjes. :thumb:
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

LodeC
Contacteer:

Bericht door LodeC » 15 dec 2003, 10:55

Nou, graag gedaan!
Ik zal hier nog wel eens blijven kijken.
es ist noch viel zu früh

Gesloten