Gecorrigeerd.Stefkuh schreef:De Url's lopen verkeerd
//Misschien handig om de Aankondigingen langs te lopen.
Het nieuwe phpbb.nl [bugmeldingen ook hier aub]
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
Gecorrigeerd.matel schreef:Ik heb nog 2 links gevonden die niet kloppen. Ze staan op deze pagina: http://www.phpbb.nl/admin_demo.php
Het gaat om info over webhosts en standaard installatie tutorial.
Re: Het nieuwe phpbb.nl [bugmeldingen ook hier aub]
1e bericht spykon.mosymuis schreef:(omdat we niet kunnen reageren in het Aankondigingen forum..)
Het heeft even geduurd maar het is prachtig geworden jongens, complimenten. Puik werk dat design in de header, ik kan me voorstellen hoeveel uurtjes er in deze nieuwe site hebben gezeten.
Ik heb op dit moment nog maar één puntje van kritiek: het verklarende mouseOver script in het menu is niet compatible met Mozilla/Netscape/Firebird, en wellicht ook niet met Opera. Wordt dit nog aangepast? Naar de statusbar kijken om te zien waar de links naartoe gaan is namelijk niet echt aangenaam.
En tot slot nog een schoonheidsfoutje: op twee plekken op de index zie je "phpBB-NL" nog staan in de forumbeschrijvingen. Ik neem aan dat dit nog wordt verbeterd.
Mijn beoordeling: phpbb.nl - [9/10]...
Daar staat ut al
Tijd weg geweest!
Maar ik BEN terug!
Maar ik BEN terug!
Sorry heb ik over het hoofd gezien. Maarjah er is nog steeds niets aan gedaan en is idd wel lastig.
//Edited by podium4: Quote-zak....

//Edited by podium4: Quote-zak....

Op de Link Pagina staat er helemaal onderaan "Pagina 1 van 2", terwijl ik nergens vind hoe die tweede pagina kan bereikt worden.
Verder prima, en nu zal eindelijk die kleine vete tussen de twee groepen opgelost zijn
:thumb:
Verder prima, en nu zal eindelijk die kleine vete tussen de twee groepen opgelost zijn

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
Hoezo Quote-zak :shoot:SPyKoN schreef:Sorry heb ik over het hoofd gezien. Maarjah er is nog steeds niets aan gedaan en is idd wel lastig.
//Edited by podium4: Quote-zak....![]()
![]()
![]()
![]()
Tijdelijke en snelle oplossing uitgevoerd.w0lfie.be schreef:Op de Link Pagina staat er helemaal onderaan "Pagina 1 van 2", terwijl ik nergens vind hoe die tweede pagina kan bereikt worden.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
- DaMnNaTiOn
- Contacteer:
Op http://www.phpbb.nl/stijlen_demo.php staat een link naar de download sectie, maar het is download.php en niet downloads.php 

lastmodified.net
Geen errors hier, maar er lijkt wel een probleem te zijn met het versturen van de (automatische) emailnotificatie. Van geen enkel onderwerp kreeg ik een mail, terwijl er wel gereageerd is.
//edit: op het moment dat ik dit post: same error overhere.
//edit: op het moment dat ik dit post: same error overhere.
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!