Frame
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Frame
Wanneer ik naar het administratie paneel ga is de menuframe zo groot dat is de hoofdpagina niet meer kan zien. En als ik de framegrens verschuif springt die altijd terrug naar waar hij stond.
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt,
Vinnih
Kan iemand mij helpen
Alvast bedankt,
Vinnih
Re: Lycos
Het kan er mee te maken hebben idd... dat komt door dat lompe google frame aan de rechterkant van je site... maar dat hoeft niet...vinnih schreef:Ja ik gebruik lycos momenteel,
Heeft dat ermee te maken.
Het kan ook liggen aan verkeerde code in root/templates/jouwtemplate/admin/index_frameset.tpl post dat dus effe hier... als dat het dan niet is ligt het aan lycos...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
snap het niet
Sorry maar dat snap ok niet van "root......"
Ik ben nog maar net bezig.
Re: snap het niet
root is gewoon de hoofdmap... waaar alle andere mappen instaan zoals admin/ includes/ db/.... enzovoorts...vinnih schreef:Sorry maar dat snap ok niet van "root......"
Code
Code: Selecteer alles
<html>
<head>
<title>phpBB Administration</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;">
</head>
<frameset cols="170,*" rows="*" border="2" framespacing="0" frameborder="yes">
<frame src="{S_FRAME_NAV}" name="nav" marginwidth="3" marginheight="3" scrolling="auto">
<frame src="{S_FRAME_MAIN}" name="main" marginwidth="10" marginheight="10" scrolling="auto">
</frameset>
<noframes>
<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
<p>Sorry, your browser doesn't seem to support frames</p>
</body>
</noframes>
</html>
is idd niks mis mee ... het zal wel weer 'ns aan lycos liggen...
Wat je ook kunt doen.. open een browser en ga naar je site... open nu nog een browser en ga daar weer naar je site zodat je er met z'n tweeen bent... vaak is in dat tweede scherm geen frame van google...

Wat je ook kunt doen.. open een browser en ga naar je site... open nu nog een browser en ga daar weer naar je site zodat je er met z'n tweeen bent... vaak is in dat tweede scherm geen frame van google...