hallo ik heb een vraagje
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

hallo ik heb een vraagje
hallo allemaal ik heb de nieuwe phpbb2.0.6 geinstalleert maar ik heb een paar probleempjes
1: memberlist werkt niet wat doe ik fout ?
2: en een prifile van iemand bekijken kan ook niet
3: en ik heb die avatars ge upload maar ik kan ze niet gebruiken hoe werkt did ?
4: ik kan niet inloggen als admin
5: forum index en preview forum werkt niet
kan iemand mij AUB helpen
PS. how menny known bugs are in this program
1: memberlist werkt niet wat doe ik fout ?
2: en een prifile van iemand bekijken kan ook niet
3: en ik heb die avatars ge upload maar ik kan ze niet gebruiken hoe werkt did ?
4: ik kan niet inloggen als admin
5: forum index en preview forum werkt niet
kan iemand mij AUB helpen
PS. how menny known bugs are in this program
- WebSiteNet
- Contacteer:
memberlist doet het wel maar is een rommeltje... kijk effe in memberslist_body.tpl...
Upload profile.php opnieuw als dat niet helpt moet je effe checken of je een keer iets hebt veranderd wat niet goed was...
en over avatars... ze horen te staan in images/avatars/hiereenmap/hierdeavatars...
dus in de map avatars moet weer map komen en daar mogen pas avatars in ... op die manier kun je heel mooi aparte mappen hebben die dan op aparte pagina komen...
Upload profile.php opnieuw als dat niet helpt moet je effe checken of je een keer iets hebt veranderd wat niet goed was...
en over avatars... ze horen te staan in images/avatars/hiereenmap/hierdeavatars...
dus in de map avatars moet weer map komen en daar mogen pas avatars in ... op die manier kun je heel mooi aparte mappen hebben die dan op aparte pagina komen...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
hier ben ik weer
bedankt ik zal het meteen uitgaan probeeren
en natuurlijk ff kijken of ik wat fout heb gedaan .
ik heb nadat ik de phpbb de eerste keer op mijn site heb gezet
ging er wat fout toen heb ik merendeel eraf gegooit en het opnieuw upgeload meschien dat daar wat fout is gegaan ?
maar in iedergeval BEDANK :thumb:
en natuurlijk ff kijken of ik wat fout heb gedaan .
ik heb nadat ik de phpbb de eerste keer op mijn site heb gezet
ging er wat fout toen heb ik merendeel eraf gegooit en het opnieuw upgeload meschien dat daar wat fout is gegaan ?
maar in iedergeval BEDANK :thumb:
aiiiiiiiii
sorry podium 4 maar het werkt niet ik heb die files geprobeert up te loaden maar het werkt niet
ik weet het niet meer ik ben maar een newbie met dit .
en ik heb niks verandert in the files

en ik heb niks verandert in the files
ok
als je even will kijken hier is de link
http://www.centralthai.com/forum
het is namelijk erg moeilijk om ALLE problemen die ik heb hier ff op te zetten maar het gaat merendeel over :
logon en admin logon problemen , de members list werkt niet , kan het profile niet aan passen kan niet naar het profile kijken van anderen het vraagt om mij om in te loggen maar ik ben al ingelogt .
maar als je wild praten hier over ik heb er een chat op staan de url is
http://www.centralthai.com
http://www.centralthai.com/forum
het is namelijk erg moeilijk om ALLE problemen die ik heb hier ff op te zetten maar het gaat merendeel over :
logon en admin logon problemen , de members list werkt niet , kan het profile niet aan passen kan niet naar het profile kijken van anderen het vraagt om mij om in te loggen maar ik ben al ingelogt .
maar als je wild praten hier over ik heb er een chat op staan de url is
http://www.centralthai.com
Re: ok
bij mij weljgaonline schreef:de members list werkt niet
check ff je cookie instellingenjgaonline schreef:logon en admin logon problemen het vraagt om mij om in te loggen maar ik ben al ingelogt
kijk naar de post van webdevjgaonline schreef:kan het profile niet aan passen kan niet naar het profile kijken
lol thanks
ik hoop dat er iemend is die mij hiermee kan helpen
HELP
HELP