[Poll] zien wie waarop stemt
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Poll] zien wie waarop stemt
Is het als administrator mogelijk om te zien wie waar op stemt?
Re: [Poll] zien wie waarop stemt
Ja, maar wel met een MOD. Deze is te vinden op http://www.phpbbhacks.com/viewhack.php?id=608sjef schreef:Is het als administrator mogelijk om te zien wie waar op stemt?
MessageBoard.nl, gratis phpBB forum hosting
-
- Contacteer:
Schending privacy. En zo doe je het idee achter een Poll volledig te niet gaan.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Ja okee, maar aan de andere kant bijv. voor stemmen van een ban is het ook goed tegen samenzwering..
[+] Isento at DeviantArt
wordt daar ook al opgestemd????Leipo schreef:Ja okee, maar aan de andere kant bijv. voor stemmen van een ban is het ook goed tegen samenzwering..

Waar gaat dat naartoe met die forums

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Ik heb mijn users daar wel eens over laten meebeslissen ja, vaak waren dat twijfelgevallen waar het om iemand ging die "irritant" was maar niet echt regels overtrad. Toen liet ik mijn users beslissen of ze hem weg wouden hebben of niet.w0lfie.be schreef:wordt daar ook al opgestemd????Leipo schreef:Ja okee, maar aan de andere kant bijv. voor stemmen van een ban is het ook goed tegen samenzwering..![]()
Waar gaat dat naartoe met die forums

Zo draait het niet hé. Dus als iemand op straat vervelend is, mag de politie een stemming houden en die gevangen nemen als de meerderheid voor is?mosymuis schreef:Ik heb mijn users daar wel eens over laten meebeslissen ja, vaak waren dat twijfelgevallen waar het om iemand ging die "irritant" was maar niet echt regels overtrad. Toen liet ik mijn users beslissen of ze hem weg wouden hebben of niet.
Neen, de regels niet overtreden betekent ook niet gestraft worden, gelijk waar, wanneer en hoe.
Maarja, 't is jullie persoonlijk board natuurlijk.
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Om u correct te kunnen baseren op uw poll, moet u meer dan de helft halen van het aantal leden je hebt van je leden. Dus de helft van je leden meot pro zijn, anders gaat de poll niet op. Dát is democratie.mosymuis schreef:Ik vind er niets vreemds aan, bij het voorbeeld van de politie is een referendum onzin, maar op een relatief klein forum (nu 790 man, altijd zo'n 25 stemmen) is dat goed te doen. Ik probeer als administrator in ieder geval altijd zo democratisch mogelijk te handelen.
Ochja, ik blijf bij het ID, dat het verkeerd is daarover te stemmen. Dat is een persoonlijke keuze van de admin, een geen subjectieve beoordeling van uw leden. Maar zoals ik al zei, jullie doen jullie zin natuurlijk op jullie eigen board

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
Aan een poll hangt (in phpBB forums iig) ook altijd een topic over hetzelfde onderwerp, dus als degene die daar op stemt daarvoor uit wil komen zal hij of zei dat ook zeggen in een reply. Wanneer hij of zei anoniem wenst te zijn in zijn mening (door te stemmen op de poll) moet je dat respecteren, vind ik.