new host
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Ik weet niet of het gaat, maar je zou dit kunnen proberen:
Installeer je forum met de gekregen gegevens van de host en vul bij databasehost (ja, dit weet ik dus niet zeker) members.lycos.nl in
Het zou in precipe wel moeten gaan, als je de goede gegevens hebt.
Maar waarom zou je een 2e forum willen openen op dezelfde database?
Als je op meerdere sites hetzelfde forum wilt hebben staan kun je beter een php include script of een javascript script gebruiken.
Installeer je forum met de gekregen gegevens van de host en vul bij databasehost (ja, dit weet ik dus niet zeker) members.lycos.nl in
Het zou in precipe wel moeten gaan, als je de goede gegevens hebt.
Maar waarom zou je een 2e forum willen openen op dezelfde database?
Als je op meerdere sites hetzelfde forum wilt hebben staan kun je beter een php include script of een javascript script gebruiken.
k ga nu als het goe is op een betaalde host. maar dat is voor een half of een jaar. daarna wil k duzzz weer terug op lycos (tot dat k een nieuwe host heb) en dan hoef k duzzz niet alles weer helemaal terug te zetten, dan staat het nog gwoon online bij lycos. snap je?????Luuk schreef:Maar waarom zou je een 2e forum willen openen op dezelfde database?
.
ik denk dat het zelfs niet kan... de functie is gewoon geblokkeerd... ga daar maar vanuit... en als het wel lukt zullen ze er ook wel snel genoeg achterkomen.... bijvoorbeeld via wat simpele statistieken
Stel je voor ze maken simpele vergelijking:
Dataverkeer mb's website / Dataverkeer mb's db... dan zal het snel opvallen dat db wel word gebruikt en ruimte niet....
Geloof het maar... ik heb lycos altijd gebruikt voor bestandsopslag en dat account is ook verwijderd...
Stel je voor ze maken simpele vergelijking:
Dataverkeer mb's website / Dataverkeer mb's db... dan zal het snel opvallen dat db wel word gebruikt en ruimte niet....
Geloof het maar... ik heb lycos altijd gebruikt voor bestandsopslag en dat account is ook verwijderd...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.
- WebSiteNet
- Contacteer:
volgens mij begrijpen jullie mijn vraag niet.....
ik heb nu een forum op lycos.....maar ik krijg binnenkort een betaalde host voor een jaartje ongeveer.....na dat jaar wil k gewoon verder op lycos. duzzz k wil het forum gewoon op lycos laten staan zodat als het jaar voorbij is, mijn forum weer gewoon te bezoeken is op het lycos adres zonder dat k alles weer hoef terug te zetten
ik heb nu een forum op lycos.....maar ik krijg binnenkort een betaalde host voor een jaartje ongeveer.....na dat jaar wil k gewoon verder op lycos. duzzz k wil het forum gewoon op lycos laten staan zodat als het jaar voorbij is, mijn forum weer gewoon te bezoeken is op het lycos adres zonder dat k alles weer hoef terug te zetten
Als je na een jaar weer verder wil gaan met je forum plus DB, zal je toch minimaal je DB weer terug moeten zetten, anders mis je een jaar aan berichten.jantje schreef:volgens mij begrijpen jullie mijn vraag niet.....
Wil je enkel de DB van lycos gebruiken dan staat hier je antwoord:
podium4 schreef:als je webspace op de ene account gebruikt en de db van lycos. accepteerd lycos dat niet en word je account gedeleted...
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!