[Verplaatst] phpBB Magazine
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

[Verplaatst] phpBB Magazine
Ik wil misschien een phpBB Magazine laten uitgeven.
Komt om de 2 maanden ofzo.
Maar ik wou vragen zou je het kopen?
En ik zoek iemand die een mooie logo kan maken voor de phpbb magazine greetz, Jarno
Komt om de 2 maanden ofzo.
Maar ik wou vragen zou je het kopen?
En ik zoek iemand die een mooie logo kan maken voor de phpbb magazine greetz, Jarno
Is rap gezegd hoor ik maak een magazine
Maar zoals gezegd moet je hem ook kunnen vullen met nuttige info en na die 2 maanden nieuwe info.
Zal niet makkelijk zijn om telkens de magazine te vullen met nuttige info.
Ik heb op mischien geklikt, ligt aan de prijs en de info die erin komt te staan, want soms ben je beter af met google dan met een magazine (vol reclame)

Maar zoals gezegd moet je hem ook kunnen vullen met nuttige info en na die 2 maanden nieuwe info.
Zal niet makkelijk zijn om telkens de magazine te vullen met nuttige info.
Ik heb op mischien geklikt, ligt aan de prijs en de info die erin komt te staan, want soms ben je beter af met google dan met een magazine (vol reclame)
Pff zoals iemand anders zegt is het allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet ook gaan investeren in zoiets. Je begint al dat je geen logo kunt maken en dat wij het zouden doen
. Met zo'n motivatie en investeringen zul je niet ver geraken. Ook moet je zien dat je zo'n boekje vol krijgt en er genoeg informatie instaat voor iedereen voor mensen het interessant gaan vinden en kopen.
Ook waar zou je het dan uitbrengen? Belgie, Nederland? En waar ga je het verkopen.
Als ik zo kijk naar je kan ik niet echt geloven dat je iemand bent van in de 20, 30 jaar om eerlijk te zijn. Ik denk niet dat als je nog onder de 18 jaar bent zo niet direct succes zal hebben met zo'n boekje
.
Noujah dit is mijn mening waar je natuurlijk niet altijd moet op letten
.

Ook waar zou je het dan uitbrengen? Belgie, Nederland? En waar ga je het verkopen.
Als ik zo kijk naar je kan ik niet echt geloven dat je iemand bent van in de 20, 30 jaar om eerlijk te zijn. Ik denk niet dat als je nog onder de 18 jaar bent zo niet direct succes zal hebben met zo'n boekje

Noujah dit is mijn mening waar je natuurlijk niet altijd moet op letten

Dan is dit een nutteloze topic. Je sluit deze beterjarno schreef:Nog jonger ben ik. Raad maarStefkuh schreef:Jarno je bent nog maar 13/14. En dan wil je al een magazine maken?
Of bedoel je op internet?![]()
En ik zal wel veel dingen ervoor meoten doen voor zo'n magazine.
in 2 maanden gebeurt neit veel misschien om de 4 of 5 maanden:)

Ik zou eerst gaan kijken wat er bij komt kijken op zoiets op te zetten:
Investeringen
Administratie
KvK
Bedrijfsplan
Redactie
etc.
Een internet variant is een aardig idee, maar wat voegt dat toe aan de reeds bestaande forums en informatie die er al is/zijn?
Investeringen
Administratie
KvK
Bedrijfsplan
Redactie
etc.
Een internet variant is een aardig idee, maar wat voegt dat toe aan de reeds bestaande forums en informatie die er al is/zijn?
http://phpbb3.nl Jouw gratis forumprovider!
- WebSiteNet
- Contacteer:
- DaMnNaTiOn
- Contacteer: