Gender Mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Gender Mod
Hoi iedereen,
Ik heb de tabel van de gender mod in men db geplaats, maar blijkbaar slaag ik er ni in om de files aan te passen... heeft er iemand de files van die hack in zijn bezit voor een 2.04 versie van phpbb? Of zou iemand zou vriendelijk willen zijn dit voor mij te doen?
Thx a lot.
Ik heb de tabel van de gender mod in men db geplaats, maar blijkbaar slaag ik er ni in om de files aan te passen... heeft er iemand de files van die hack in zijn bezit voor een 2.04 versie van phpbb? Of zou iemand zou vriendelijk willen zijn dit voor mij te doen?
Thx a lot.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik heb nu ff enkel de eerste file aangepast nl. admin_users.php gewoon om te zien of dat al error gaf.. en da ist resultaat:
Parse error: parse error in /opt/guide/www.forumfreakz.com/HTML/forum/admin/admin_users.php on line 234 en men membersarea is gone
Parse error: parse error in /opt/guide/www.forumfreakz.com/HTML/forum/admin/admin_users.php on line 234 en men membersarea is gone
- WebSiteNet
- Contacteer:
- Carlo Claessen
een meer belangrijke vraag, heb je de birthday mod geinstalleerd???
Er is bekend dat die weleens vloeken met elkaar
zo ja dan moet je de sql update queries eens posten hier!!!
in admin_user en user_cp_register die twee files de update queries alleen graag!!!
Er is bekend dat die weleens vloeken met elkaar
zo ja dan moet je de sql update queries eens posten hier!!!
in admin_user en user_cp_register die twee files de update queries alleen graag!!!
''Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger. '' J.R.R Tolkien