Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor - blanko
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor - blanko
hallo ik had een vraagje.
ik heb Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor in het phpbb plus (1.3) parket zitten maar als ik een foto in een gemaakt album wil toefoegen dan krijg ik een blanko pagina en is er niets toegevoegd.. wat kan her het probleem zijn
ik ben nog bezig met testen enz maar het forum staat op http://forum.wideeagles.net
bedankt Mr. widean
ik heb Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor in het phpbb plus (1.3) parket zitten maar als ik een foto in een gemaakt album wil toefoegen dan krijg ik een blanko pagina en is er niets toegevoegd.. wat kan her het probleem zijn
ik ben nog bezig met testen enz maar het forum staat op http://forum.wideeagles.net
bedankt Mr. widean
- WebSiteNet
- Contacteer:
Re: Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor - blanko
Rare vloer bedekking heb jij zegwidean schreef:ik heb Photo Album Addon 2.0.51 van Smartor in het phpbb plus (1.3) parket zitten

Ik zie dat er gewoon foto's zijn toegevoegd

jha klopt het is gelukt. ik heb zo veel in de instellingen geklooit dat het ineens lukten. Alleen de Tumbnail doet het niet zo als ik wil ik moet zelf de foto verklijnen en uploudenwebdev schreef:
Ik zie dat er gewoon foto's zijn toegevoegd.

Laatst gewijzigd door widean op 21 okt 2003, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
tumbnails geistaleert? imagick goed ingesteld? dit zou een probleem kunnen zijnwidean schreef: jha klopt het is gelukt. ik heb zo veel in de instellingen geklooit dat het ineens lukten. Alleen de Tumbnail doet het niet zo als ik wil ik moet zelf de foto verklijnen en uplouden. er moet toch gewoon de mogelijkheid zijn om de foto's gewoon te laten verklijnen.....maar ja het doet het nu alleen niet hoe ik het wil
mm das een goede ik weet dus niet of tumbnails goed is geistaleert..... hij zat er bij in op het plus parket dus naar mijn spijt weet ik niet precies hoe dat gedaan ischris schreef: tumbnails geistaleert? imagick goed ingesteld? dit zou een probleem kunnen zijn

bedankt, widean

mischien kan het een beetje vreemt zijn maar ik kan de instellingen van imagick niet eens vinden. Staat dit in een php bestand???
als ik Optimize for the version of GD op GD1 of GD2 zet krijg ik weer een wit scherm met de url http://forum.wideeagles.net/album_upload.php?cat_id=1 als ik hem op Manual thumbnail zet dan doet hij het wel maar jha kan niet echt verwachten dat iedereen de foto gaat aanpassen/verkleinen om hem op me forum te zetten
groeten, widean