Uitgelogd tijdens maken prive bericht

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
BJ

Uitgelogd tijdens maken prive bericht

Bericht door BJ » 21 okt 2003, 13:30

Enige van mijn gebruikers op mijn forum klagen er over dat ze tijdens het maken van een langer prive bericht op de een of andere manier uitgelogd raken. En als ze dus willen versturen ze opnieuw moeten inloggen. Dit heeft tot gevolg dat ze daarna hun nieuw getypte bericht kwijt zijn. Die wordt dus niet verstuurd. Wat is hier aan de hand? Wat kan ik doen? of wat moeten de gebruikers doen, behalve geen lange berichten maken ;-).

Podium4

Re: Uitgelogd tijdens maken prive bericht

Bericht door Podium4 » 21 okt 2003, 13:33

BJ schreef:Enige van mijn gebruikers op mijn forum klagen er over dat ze tijdens het maken van een langer prive bericht op de een of andere manier uitgelogd raken. En als ze dus willen versturen ze opnieuw moeten inloggen. Dit heeft tot gevolg dat ze daarna hun nieuw getypte bericht kwijt zijn. Die wordt dus niet verstuurd. Wat is hier aan de hand? Wat kan ik doen? of wat moeten de gebruikers doen, behalve geen lange berichten maken ;-).
Ik weet het niet 100% zeker, coriseer me als ik mis zit....

Ga naar je admin panel> Algemeen Beheer > Configuratie....
Scroll naar beneden daar vind je ergens Sessie lengte [ seconds ] staat bij 3600 da's een uur toch?? gewoon nog een uur bij opgooien 7200....
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

BJ

Bericht door BJ » 21 okt 2003, 13:37

Ja in die richting zat ik zelf ook te denken. Maar ik heb het daar op 99999 staan. Of is dat misschien te groot?

Podium4

Bericht door Podium4 » 21 okt 2003, 13:50

BJ schreef:Ja in die richting zat ik zelf ook te denken. Maar ik heb het daar op 99999 staan. Of is dat misschien te groot?
Zou best kunnen.... ben niet helemaal zeker ..... maar 7200 seconden, ofwel 2 uur lijkt me lang genoeg...
Alleen support via het forum, dus geen support via email, msn of pb.

BJ

Bericht door BJ » 21 okt 2003, 13:55

Ik zal het daar eerst eens op gaan zetten. Maar als iemand anders nog een suggestie heeft... :roll:

Gesloten