phpbb2 registreer probleem
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

phpbb2 registreer probleem
heb juist een forum aangemaakt bij lycos en wanneer iemand zich wil registreren krijgt hij volgende mededeling:
"
Failed sending email :: PHP :: 0
DEBUG MODE
Line : 246
File : /data/members/free/tripod/nl/f/r/a/frankvandb/htdocs/phpbb/includes/emailer.php
"
hoe kan ik dat verhelpen?????
"
Failed sending email :: PHP :: 0
DEBUG MODE
Line : 246
File : /data/members/free/tripod/nl/f/r/a/frankvandb/htdocs/phpbb/includes/emailer.php
"
hoe kan ik dat verhelpen?????
wat moet ik daar juist veranderen??? volgens mij staat daar toch alles goed????sybren schreef:Check on het admin paneel bij Algemeen ofzo en dan bij de e-mail configuratie
Heb al geprobeerd met smtp 'aan' en dan 'localhost', maar gaat ook niet
dit is alvast de url waar het forum staat
http://members.lycos.nl/frankvandb/phpbb
Heb dat allemaal al gelezen, maar niemand heeft het juiste antwoord...................mosymuis schreef:http://www.phpbb-nl.com/search.php?mode ... cos%20mail
Wie kan mij ECHT helpen????
Je moet gewoon even de goede dingen invullen bij je SMTP settings; omdat Lycos geen localhost SMTP server heeft (toch??) zal je een eigen server moeten regelen. Die van je internetprovider, bijvoorbeeld. Kijk eens in je settings bij Outlook (Express) wat het moet zijn. En vergeet die SMTP server dan ook niet in te schakelen...
Heb dat ook al gedaan en het werkt niet (btw; lycos heeft ook smtp server)mosymuis schreef:Je moet gewoon even de goede dingen invullen bij je SMTP settings; omdat Lycos geen localhost SMTP server heeft (toch??) zal je een eigen server moeten regelen. Die van je internetprovider, bijvoorbeeld. Kijk eens in je settings bij Outlook (Express) wat het moet zijn. En vergeet die SMTP server dan ook niet in te schakelen...