[HELP] Betaal voor 4 (kleine) mods

Hulp nodig bij een modificaties of op zoek naar een MOD? Bekijk ons archief. Support wordt helaas niet meer verleend.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
comic

[HELP] Betaal voor 4 (kleine) mods

Bericht door comic » 24 sep 2003, 11:14

Wie heeft er tijd en zin om een paar (kleine) mods voor mij te schrijven. Ik ben bereid om ervoor te betalen (bv via PayPal). Ik heb al eerder hulp gevraagd op het phpbb forum, maar onvoldoende reacties gehad :( .

Ik zoek de volgende 4 mods (sorry voor het engels; ik had het verzoek ook al op de phpbb site geplaatst):

1) Forcing (email) notification on users for new posts in specific forums (=not the standard threads)

2) Autojoin new users to groups based on their emailadres (domain)
(also see my question here)

3) Helpdesk, where users can only see posts of themselfes in specific forums. Admins and moderators can see/moderate and aswer their questions.

4) Force Reactivation, admin can force a group of users to reactivate their account; deactivated users get an email wih (re)activation message.

Ik kan je emailen voor een uitgebreidere (Nederlandse) beschrijving van de gevraagde mods en de veranderingen die ik zelf op phpbb heb aangebracht.

Ik gebruik phpbb 2.06 met een paar kleine zelfgemaakte veranderingen en een aantal "standaard" mods, zoals attachments en de admin userlist. Ik heb een testboard met alle (gemodificeerde) files werkend en kan je daar admin toegang geven. Ook geef ik ftp toegang zodat je de mods kan testen.

Stuur me een PM als je denkt genoeg tijd en kennis te hebben om me te helpen. Misschien ook een voorstel voor wat je er voor de moeite wil hebben.

Als je een telefoonnummer of email adres achterlaat, dan bel/mail ik je terug. Anders gebruik ik PM.

Bedankt!,
Pieter

comic

Bericht door comic » 25 sep 2003, 22:32

Zoals ik al in mijn mailtje had gezet, heb ik (bij gebrek aan snelle reacties) zelf maar eens dat php boek bestudeerd en mod 2) in elkaar gedraaid; die heb ik niet meer nodig :wink: .

Voor die mods heb ik trouwens wel een paar honderd euro over . . ., maar ik wil wel dat het door één persoon in elkaar wordt gezet en dat hij/zij phpbb goed kent, php/mysql beheerst.

Gesloten