Quote Edit knoppen niet zichtbaar
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

-
Quote Edit knoppen niet zichtbaar
Hoi ,
Nog een probleem:
Alle quote, edit etc knoppen zijn niet zichtbaar als ik met een Linux werkstation (mozilla browser) inlog op mn forum, maar ja dit is een Linux forum waar bijna alleen maar Linux users komen.
Ik kan ze nu alleen maar zien als ik met mn muis eroverheen ga, dit is dus heeeel vervelend !
Nu ben ik al aan de weet gekomen dat het aan de theme ligt.
De knoppen zijn dus fading, nu wil ik die fading uitzetten zodat ik wel de knoppen kan zien.
Wie kan/wil me helpen ?
Groetjes van een radeloze pinguin...
Nog een probleem:
Alle quote, edit etc knoppen zijn niet zichtbaar als ik met een Linux werkstation (mozilla browser) inlog op mn forum, maar ja dit is een Linux forum waar bijna alleen maar Linux users komen.
Ik kan ze nu alleen maar zien als ik met mn muis eroverheen ga, dit is dus heeeel vervelend !
Nu ben ik al aan de weet gekomen dat het aan de theme ligt.
De knoppen zijn dus fading, nu wil ik die fading uitzetten zodat ik wel de knoppen kan zien.
Wie kan/wil me helpen ?
Groetjes van een radeloze pinguin...
welke template gebruik je en heb je eventueel een linkje??
[offtopic]
Heej mosymuis, goed spul he, dat mozilla??
[/offtopic]
[offtopic]
Heej mosymuis, goed spul he, dat mozilla??

[/offtopic]
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
Hoi,
Het is de FI Subsilver
Op http://www.mandrake-nl.tk
De file waar het geregeld wordt is fisubsilversh.cfg ben ik al achter gekomen.
Hier is een deel van de template:
Het is de FI Subsilver
Op http://www.mandrake-nl.tk
De file waar het geregeld wordt is fisubsilversh.cfg ben ik al achter gekomen.
Hier is een deel van de template:
Code: Selecteer alles
define(TEMPLATE_CONFIG, TRUE);
$current_template_images = $current_template_path . "/images";
$images['icon_approve'] = "$current_template_images/icon_approve.gif";
$images['icon_unapprove'] = "$current_template_images/icon_unapprove.gif";
$images['kb_title'] = "$current_template_images/{LANG}/kb.gif";
$topic_iw = '59';
$topic_ih = '18';
$post_iw = '82';
$post_ih = '25';
$icon_iw = '16';
$icon_ih = '18';
$folder_iw = '25';
$folder_ih = '25';
$folderbig_iw = '25';
$folderbig_ih = '25';
$ifade = 'onmouseover="this.className='imgfull'" onmouseout="this.className='imgfade'';
$images['template'] = "$current_template_path/";
$images['root'] = "$current_template_images/";
$images['root_lang'] = "$current_template_images/{LANG}/";
$images['icon_quote'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_quote.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_edit'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_edit.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_search'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_search.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_profile'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_profile.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_pm'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_pm.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_email'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_email.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_delpost'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_delete.gif\" width=\"$icon_iw\" height=\"$icon_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_ip'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_ip.gif\" width=\"$icon_iw\" height=\"$icon_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_www'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_www.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_icq'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_icq_add.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_aim'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_aim.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_yim'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_yim.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_msnm'] = "$current_template_images/{LANG}/icon_msnm.gif\" width=\"$topic_iw\" height=\"$topic_ih\" class=\"imgfade\" " . "$ifade";
$images['icon_minipost'] = "$current_template_images/icon_minipost.gif\" width=\"12\" height=\"9\" class=\"imgspace";
$images['icon_gotopost'] = "$current_template_images/icon_minipost.gif\" width=\"12\" height=\"9\" class=\"imgspace";
$images['icon_minipost_new'] = "$current_template_images/icon_minipost_new.gif\" width=\"12\" height=\"9\" class=\"imgspace";
$images['icon_latest_reply'] = "$current_template_images/icon_latest_reply.gif\" width=\"18\" height=\"9\" class=\"imgspace";
$images['icon_newest_reply'] = "$current_template_images/icon_newest_reply.gif\" width=\"18\" height=\"9\" class=\"imgspace";
-
-
-