Toevoegingen ezportal
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Toevoegingen ezportal
Hoe voeg ik links toe in de links sectie van ezportal, en hoe voeg ik polls toe? Er staat alleen "geen poll." Waar klik ik om een poll te maken?
En hoe voeg ik de extra who is online mod in de forum pagina toe onder de who is online sectie van de portal?
En hoe voeg ik de extra who is online mod in de forum pagina toe onder de who is online sectie van de portal?
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ik probeer ook de index.php te redirecten naar de portal, maar het lukt niet. Ik kan geen .htaccess file aanmaken, en als ik brute kracht gebruikt door de portal toe te voegen aan de index.php, dan stuurt "forum index" me terug naar de portal. je kunt dan niet meer in het forum komen. De code in het index.html werkt ook niet.

- WebSiteNet
- Contacteer:
maak een bestand aan genaamd index.html en zet dit er in:
Code: Selecteer alles
<html>
<head>
<title></title>
<meta http-equiv="redirect" content="0; portal.php" >
</head>
<body>
</body>
</html>
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
Er zit een klein addertje onder het gras:Php schreef:Ik probeer ook de index.php te redirecten naar de portal, maar het lukt niet. Ik kan geen .htaccess file aanmaken, en als ik brute kracht gebruikt door de portal toe te voegen aan de index.php, dan stuurt "forum index" me terug naar de portal. je kunt dan niet meer in het forum komen. De code in het index.html werkt ook niet.
- [1]Open het kladblok
[2]kopieër en plak de volgende regel: DirectoryIndex index.html index.htm portal.php index.php
[3]Sla het bestand op en let goed op: Je moet geen naam zetten voor de .htaccess, maar puur en alleen wegschrijven als ".htaccess" (zonder aanhalingstekens)
[4]Upload .htaccess naar het rootmap van het forum en niet de root van het domein
[5]Nu moet het werken als het om een apache server gaat
Sla het bestand dan gewoon op onder elke willekeurige naam, zoalng het maar de extensie .txt heeft.Php schreef:Maar dat is het juist. Ik kan het niet opslaan als .htaccess want Windows accepteert geen punt voor een naam.
Upload het daarna naar je rootmap/forummap (ligt er een beetje aan wat je precies wil). Rename het naar .htaccess en dan zou het moeten werken. Werkt het niet? Dan tolereert je host geen htaccess, accepteert deze het wel: dan heb je ergens iets fout gedaan.
-
probeer eens een index.html met dit te maken
let op er staat nu maar je moet zelf de plaats invoeren waar je het bestand portal.php staat
<html>
<head>
<title>Redirecting...</title>
<script language="JavaScript">
self.location.href='portal.php';
</script>
</head>
<body>
</body>
</html>
self.location.href='portal.php';
-
-
oh sorry was ff nie aant oplette
thnx man
ik d8 dak et nummer ergens anders neer moest zette
en toch komt er geen poll te voorschijn
etzelfde voor et nieuws mischien vergeet ik iets heel doms maar ik zou nie wete wat 
hehe ik wist wel dat et iets doms was ik had et verkeerde nummer
ik had et topic nummer en niet et forum nummer
nogmaals bedankt 
nog 1 klein vraagje als je vote dan gaat ie automatisch naar de topic waar de pol in staat en moet je daar nog een keer voten, hoort dat of is er iets fout?

en toch komt er geen poll te voorschijn

hehe ik wist wel dat et iets doms was ik had et verkeerde nummer

nog 1 klein vraagje als je vote dan gaat ie automatisch naar de topic waar de pol in staat en moet je daar nog een keer voten, hoort dat of is er iets fout?