Real Name MOD
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Real Name MOD
Ik heb de Real Name mod geinstalleerd. Dat werkt opzich prima. Versie 2.0.6. Alleen is er ergens iets mis gegaan of niet goed in ieder geval. Als iemand het profiel wil aanpassen. Dan komt de melding dat niet alle verplichte velden zijn ingevuld. Dat moet dan wel haast slaan op Real Name. Heeft iemand hier ook al mee te maken gehad? En zo ja, wat is de oplossing.
- WebSiteNet
- Contacteer:
Ja helemaal langs gelopen. En de naam is ingevuld.
Als de gebruiker echter even iets in zijn profiel wil weizigen, laten we zeggen de woonplaats, dan mag dat niet. Omdat niet alle velden zijn ingevuld. Het Real Name veld is dan uiteraard niet meer zichtbaar in het profiel. De velden voor het veranderen van wachtwoord wel, maar die wil ik niet veranderen. En ook als ik deze voor dezekerheid maar even invul helpt dit ook niet.
Als de gebruiker echter even iets in zijn profiel wil weizigen, laten we zeggen de woonplaats, dan mag dat niet. Omdat niet alle velden zijn ingevuld. Het Real Name veld is dan uiteraard niet meer zichtbaar in het profiel. De velden voor het veranderen van wachtwoord wel, maar die wil ik niet veranderen. En ook als ik deze voor dezekerheid maar even invul helpt dit ook niet.