probleem met super moderator mod
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

admin panel -> styles managament en dan moet ie daar ergens bij staan..staat alleen onder een vreemde naam wel....ff wachten totdat wolfie ofzo hiero post !
[+] Isento at DeviantArt
Sowy, ik heb de super mod niet... Maar kijkt eens welke class er gebruikt wordt... Als je de class weet, kijk dan in de css of dat daar gedefinieerd staat en pas het desnoods aan...
Ik weet dat bij een bepaalde template die ik ooit gebruikte, de kleur kon ingesteld worden door de kleur van Font 1, Font 2 of Font 3 aan te passen bij 'Style Management'... Dat was wel voor Moderator en Administrator...
Met die super mod gedoe emmek nog niet geexpirimenteerd...
Ik weet dat bij een bepaalde template die ik ooit gebruikte, de kleur kon ingesteld worden door de kleur van Font 1, Font 2 of Font 3 aan te passen bij 'Style Management'... Dat was wel voor Moderator en Administrator...
Met die super mod gedoe emmek nog niet geexpirimenteerd...
Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» Access - The Party Concept!
» w0lfie.be
Zelfs over de dingen die ik nie ken kannek een goeie uitleg geve zodat ze't vinde... Man man man... Ik ga ier nog nen dikke nek krijge 

Cheers, w0lfie
» w0lfie.be
» w0lfie.be
-
- Contacteer:
Stomme vraag misschien maar heb een probleempje.
Ik heb de supermod geïnstalleerd (en geraak in mijn supermoderators panneel) maar ik heb het probleem dat ik op haz.dk het linkerpaneel nooit tevoorschijn krijg in het administratie paneel. Kan er mij iemand zeggen wat er achter /admin/ moet komen om direct naar de link in het adminsitratie paneel te gaan om supermoderators toe te voegen (en eventueel de andere link die in het administratiepaneel staan i.v.m. deze mod)
Thx in advance
Ik heb de supermod geïnstalleerd (en geraak in mijn supermoderators panneel) maar ik heb het probleem dat ik op haz.dk het linkerpaneel nooit tevoorschijn krijg in het administratie paneel. Kan er mij iemand zeggen wat er achter /admin/ moet komen om direct naar de link in het adminsitratie paneel te gaan om supermoderators toe te voegen (en eventueel de andere link die in het administratiepaneel staan i.v.m. deze mod)
Thx in advance
Allebei gratis host...denk ik
Hierdoor komen zoiezo best veel problemen dat dingen niet werken..

[+] Isento at DeviantArt
-
- Contacteer:
denk dat iedereen wel met een gratis host begint hoor , maar ja ...al snel word de host voor ook wa anders gebruikt en dan word alles veel te klein he
mijn verontschuldigingen voor die zich aangesproken voelen met die amateurs he ... was grappig bedoeld zenne
ik kan dus wel alles oproepen he , vb een profiel ...geef de naam in en die gaat naar da profioel , maar voor de rest is en blijft alles leeg ??

mijn verontschuldigingen voor die zich aangesproken voelen met die amateurs he ... was grappig bedoeld zenne

ik kan dus wel alles oproepen he , vb een profiel ...geef de naam in en die gaat naar da profioel , maar voor de rest is en blijft alles leeg ??
Aii...doc schreef:heb die kleur eens veranderd he , maar da maakt geen verschil zenne ...die achtergrond van supermodpaneel blijft dezelfde
FF denken welke 4's zijn er nog meer...
Want normaal zijn er overal 3 van dus nu moetten er wat viertjes bij gekomen zijn..
Post hier ff de namen van..
[+] Isento at DeviantArt