Dank voor de verwerking van mijn aangeboden wijzigingen via GitHub. Ik zal proberen bij de volgende update van phpBB de wijzigingen voor de NL taalbestanden zo snel mogelijk via GitHub aan je aan te bieden.Paul schreef: ↑21 apr 2025, 11:32Bedankt! Ik ga proberen vandaag de packages ook op downloads pagina te krijgen, afhankelijk van hoe goed mijn internet verbinding is.HansDutch schreef: ↑09 apr 2025, 21:17
Update NL vertaling naar phpBB versie 3.3.15 aangeboden via GitHub pull request naar phpbb-nl-vertaling / phpbb_nl GitHub account.
Vertaling is nu afgerond en kan na goedkeuring en het verwerken van de aangeboden wijzigingen via GitHub door Paul worden verwerkt.
phpBB 3.3.0: Proteus uitgebracht
Forumregels
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
LEES: Algemene Voorwaarden. Dit forum is niet voor technische vragen!
Re: phpBB 3.3.0: Proteus uitgebracht
- MandersOnline
- Contacteer:
@Paul De Nieuwe downloads staan er, dat is top, alleen staat er een klein foute het lijkt alsof je het volledige pakket van 3.3.14 kan downloaden, maar de link is wel juist voor 3.3.15, dus een kleine aanpassing is nog nodig.
Zou nu goed moeten zijn.
Als ik het nieuwe taalpakket wil downloaden dan volgt er een kleine verrassing:

Inplaats van 3.3.15 krijg ik 2.3.15!

Inplaats van 3.3.15 krijg ik 2.3.15!
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Dat klopt. We gebruiken al sinds phpBB 3.0 versie 2.x.x voor de vertaling.
De logica daarvan ontgaat mij, maar bedankt voor de uitleg.
Lid van Unite against malware en ASAP - Alliance of Security Analysis Professionals
Tja, dat is een keuze die in 2007 is gemaakt.