Home link
- El torro
- Contacteer:
Re: Home link
Kijk eens in beheer => algemeen => foruminstellingen.
Ik had daar al gekeken maar zie nergens iets over een home link?
- El torro
- Contacteer:
Vergelijk je twee forums anders een op die twee punten.Website tekst:
Deze tekst zal weergegeven worden als een link naar de startpagina van je website in het navigatiepad. Indien niet gespecificeerd zal dit standaard “Forumoverzicht” zijn.
Forumindex-tekst:
Deze tekst wordt weergegeven als forumindex in het navigatiepad. Indien niet gespecificeerd zal dit standaard “Forumindex” zijn.
Bij beide fora zijn die 2 punten leeg.
- El torro
- Contacteer:
Zonder link naar de forums en of plaatjes van die pagina in het beheer kan ik je dan ook niet verder helpen.
Foruminstelling in het ACP zijn bij beiden hetzelfde.
Zo ziet mijn live forum er uit:

Zo ziet mijn test forum er uit:

Zo ziet mijn live forum er uit:

Zo ziet mijn test forum er uit:

- El torro
- Contacteer:
Dat wordt bij foruminstellingen ingesteld, dat die vakjes bij beide forums dus leeg zijn is wel zeer vreemd, of heb je in de code zelf wat aangepast in het verleden?
Of een extensie?
Of een extensie?
Ik heb in de code zelf niets aangepast. Ik gebruik de header banner extensie. Wat me wel opvalt is als je met je muispointer even stil staat op de sitelogo zie je op mijn live forum staan Home en op mijn testforum Forumoverzicht.
Ik kan me vaag herinneren dat je dat wel ergens moet kunnen instellen. In header banner ext kan het niet. Heel raar. Zoek me rot.
Edit ik weet het al. In ACP Foruminstellingen staat op mijn live forum bij:
Website URL:
Indien opgegeven zal een link naar deze URL vóór het navigatiepad komen en het logo zal naar deze URL linken in plaats van het forum. Een absolute URL is vereist, bijv. http://www.example.org.
een website url ingevuld en bij mijn test forum niet. Dat zal het zijn. Thx El Torro het is opgelost.
Ik kan me vaag herinneren dat je dat wel ergens moet kunnen instellen. In header banner ext kan het niet. Heel raar. Zoek me rot.
Edit ik weet het al. In ACP Foruminstellingen staat op mijn live forum bij:
Website URL:
Indien opgegeven zal een link naar deze URL vóór het navigatiepad komen en het logo zal naar deze URL linken in plaats van het forum. Een absolute URL is vereist, bijv. http://www.example.org.
een website url ingevuld en bij mijn test forum niet. Dat zal het zijn. Thx El Torro het is opgelost.
- El torro
- Contacteer:
Euh dat schreef ik toch al in mijn eerste antwoord, en jij schreef toen dat er niets stond 

Klopt. Maar ik had niet verwacht dat de websiteurl deze invloed had. Maar thx anywayz.