Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
-
The Undertaker
Bericht
door The Undertaker » 18 aug 2003, 09:51
Als ik als admin ben ingelogd en in mijn profiel mijn password wijzig, bv:
en vervolgens op submit druk, geeft hij aan dat mijn profiel is geupdate. Log ik echter uit en wil ik opnieuw inloggen krijg ik een melding van een inactieve user of foutief password.
Verder zou ik het password van mijn database willen veranderen maar ik weet niet waar ik dat kan doen.
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 18 aug 2003, 09:57
wat je kan doen is een nieuwe user registreren, en met phpmyadmin deze user in phpbb_users op userlevel 1 zetten, dan ben je als die gebruiker ook admin en kun je vanuit het adminpaneel het wachtwoord weer veranderen van je eerste adminaccount.
ik kan je aanraden om tekens als @#$%^&* e.d. te vermijden uit wachtwoorden, hou het echt op een letter cijfercombinatie.
Het wachtwoord van je database kan je veranderen door je provider even een emailtje te sturen met het verzoek of ze dit willen veranderen... dit is de enige manier...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
Gebruik altijd de supporttemplate ! Deze is er niet voor niets !
! Geen support via pb, tenzij ik zelf anders aangeef !
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 18 aug 2003, 09:58
je moet trouwes ook niet vergeten dat wanneer je je wachtwoord hebt gewijzigd je een emailtje van je forum zal krijgen waarin een activatielink staat, (hetzelfde idee wanneer je je registreert...). De link die je daarin vindt zul je ook ff aan moeten klikken...
-----------------------------------8<------(Hierlangs Afknippen)----------------------------------
-
The Undertaker
Bericht
door The Undertaker » 18 aug 2003, 10:08
Probleem is opgelost, bedankt. Momenteel heb ik nog email problemen via het forum maar ik hoop binnen nu en twee maanden online te zijn en dat deze problemen dan ook voorbij zijn.
-
Aeolus
Bericht
door Aeolus » 18 aug 2003, 13:02
mooizo.
voor je emailproblemen raad ik je aan om nog eens rond te kijken hier... je zal een hoop nuttige tips vinden. :thumb: