Op mijn eigen forum ervaar ik momenteel geen problemen met Outlook adressen. Ik hou het even in de gaten

Misschien komt het omdat hij nu de "nieuwe" bots ziet? Normaal had ik zeker 40+ gasten online en nu maar 12 ongeveer. Naja whatever, mijn forum is nooit een veel bezocht forum geweest. Meestal rond de 300 unieke bezoekers per dag. De laatste tijd 120 ongeveer.
Deze site aanpassen met de juiste links, de bestanden uploaden en optioneel het script wat de bestanden vergelijkt. (voor de autoupdate)Wat is er meer nodig dan?
Er zijn nou eenmaal heel veel leden die een hotmail adres gebruiken. beheer@phpbb.nl stond al in mijn whitelist; de mails van hier komen gewoon helemaal niet aan. Lijkt me een probleem van phpbb.nl en niet mijn outlook.com ?!El torro schreef: ↑13 okt 2021, 19:10Deze site aanpassen met de juiste links, de bestanden uploaden en optioneel het script wat de bestanden vergelijkt. (voor de autoupdate)Wat is er meer nodig dan?
phpbb en Hotmail adressen zijn al jaren een probleem, best phpbb.nl in je whitelist zetten.
Maar ik raad leden af om een adres van Microsoft te gebruiken.
Staat er gewoon bij hoor.
Nu wel, daarstraks niet. Zal opnieuw geüpload zijn