Ik ben bezig met de voorbereidingen van een upgrade van een forum van versie 2.0.3 naar versie 2.0.6. Hiervoor zou ik eerst een werkende versie van het forum willen copiëren naar mijn eigen computer (PHPTriad).
De software van 2.0.3 installeren op mijn PC is perfect gelukt, maar de database geeft problemen: die blijkt te groot te zijn om in één keer te downloaden van de server. Ik heb ondertussen gebruik gemaakt van een rustig moment (nachtwerk

Inloggen: in het inlogscherm wordt altijd de naam van een lid vooraf ingevuld. Ik kan dit aanpassen naar mijn eigen login en paswoord waarna ik mooi als geregistreerde gebruiker vermeld sta. Verder helaas niks Ik kan niet meer uitloggen (menuoptie 'Inloggen' blijft beschikbaar en als naar het administratiepaneel wil, krijg ik opnieuw een inlogscherm.
Verder kan ik geen berichten opvragen (wel aantal berichten, maar niet de berichten zelf)
Toch even vermelden dat de échte versie wel perfect werkt. Iemand een idee:
- wat er verkeerd zit op mijn lokale versie?
- of er alternatieven zijn om de database toch in een keer te downloaden (ik zou graag regelmatig een backup maken). De database staat niet op localhost, ik heb al geprobeert om met MySQL-Front in te loggen, maar dat loopt vast.
Bedankt voor alle antwoorden!

Luc.