Ranks afbeeldingen

Voor discussies rondom phpBB2. phpBB2 wordt niet meer ondersteund en deze berichten kunnen wellicht gedateerd zijn.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
mister.G.
Contacteer:

Ranks afbeeldingen

Bericht door mister.G. » 15 aug 2003, 18:12

Waar haal ik leuke ranksafbeeldingen, In welke map plaats ik ze en hoe zeit ik ze op mijn forum???? kan er iemand mij helpen, please

Admiral Rob

Re: Ranks afbeeldingen

Bericht door Admiral Rob » 15 aug 2003, 18:40

mister.G. schreef:Waar haal ik leuke ranksafbeeldingen
dat kan bijvoorbeeld op http://www.forumimages.com
mister.G. schreef:In welke map plaats ik ze en hoe zeit ik ze op mijn forum???? kan er iemand mij helpen, please
dat maakt op zich niks uit, je moet in je administratiepaneel/-->Ranks/--> bewerk de locatie van het rangplaatje selecteren.
Als je invult 'images/rang1.gif' zoekt hij in
http://www.jouwhost.nl/phpBB2/images/rang1.gif

jeroen234

Bericht door jeroen234 » 16 aug 2003, 10:03

of je plaats een link naar plaatjes op een andere site dan spaar je weer dataverkeer uit
en is het van veel verschilende site's is het sneller als dat het bij jou zou staan door dat voor ieder plaatje dan een tegelijk een verbinding kan gemaakt worden

Spikey

Bericht door Spikey » 16 aug 2003, 14:20

Jeroen,

dat is een oplossing, maar ik kan je verzekeren dat de meeste webmasters er niet blij mee zijn, om de simpele reden dat bandbreedte geld kost.

Probeer dus zoveel mogelijk de plaatjes op je eigen site te hebben, als deze niet snel laadt, dan zal die waarschijnlijk ook niet snel laden met plaatjes op een andere site.
gr. Spikey

Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !

mister.G.
Contacteer:

Bericht door mister.G. » 16 aug 2003, 15:11

Spikey schreef:Jeroen,

dat is een oplossing, maar ik kan je verzekeren dat de meeste webmasters er niet blij mee zijn, om de simpele reden dat bandbreedte geld kost.

Probeer dus zoveel mogelijk de plaatjes op je eigen site te hebben, als deze niet snel laadt, dan zal die waarschijnlijk ook niet snel laden met plaatjes op een andere site.
oké, bedant allemaal

Gesloten