Banners weghalen in forum.
Forumregels
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.

Banners weghalen in forum.
In welke file van het forum moet ik de code in zetten om een banner weg te halen en waar precies. bedankt voor de moeite en ik hoop op een goed antwoordt.
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Hallo,
ik heb ook de forum bij lycos staan, en tevens heb ik norton int. security. en geen last van banners, alleen als ik hem uitzet dan krijg ik soms b.v. een mega poster te zien van die mars reclame van Jim. erg iritant. en er zijn zat mensen die geen norton internet security hebben, of popup stoppers hebben op hun computer.
Kan iemand hier vooral voor een html beginner als ik en vast meerderen op dit forum vertellen hoe deze reclame weg te kunnen halen bij lycos?
Dus welke file aan te passen, en wat voor tektst priecies en waar precies aan te passen??
hopenlijk niet te veel gevraagd.....in deze hitte...
Alvast bedankt voor enige hulp!!!
ik heb ook de forum bij lycos staan, en tevens heb ik norton int. security. en geen last van banners, alleen als ik hem uitzet dan krijg ik soms b.v. een mega poster te zien van die mars reclame van Jim. erg iritant. en er zijn zat mensen die geen norton internet security hebben, of popup stoppers hebben op hun computer.
Kan iemand hier vooral voor een html beginner als ik en vast meerderen op dit forum vertellen hoe deze reclame weg te kunnen halen bij lycos?
Dus welke file aan te passen, en wat voor tektst priecies en waar precies aan te passen??
hopenlijk niet te veel gevraagd.....in deze hitte...
Alvast bedankt voor enige hulp!!!
marja scherphof
- WebSiteNet
- Contacteer:
Het werkt behalve niet als je in de admin control zit, bedankt voor je hulp en voor die gene die nog banner remover scripts zoeken kunnen naar deze site gaan http://www.bendix.home.ro/bnremove/ 

-
- Contacteer:
heb nog steeds reclame....
http://members.lycos.nl/bowdy//phpBB2/
mischien een stomme vraag, en heb er geen verstand van maar mischien moet overall header ook aangepast worden?????
zal wel een echte stomme vraag zijn........
doei
http://members.lycos.nl/bowdy//phpBB2/
mischien een stomme vraag, en heb er geen verstand van maar mischien moet overall header ook aangepast worden?????
zal wel een echte stomme vraag zijn........
doei
marja scherphof
-
- Contacteer:
Ik heb hetzelfde probleem, maar vanwege die banner kan ik de configuratie niet anders instellen dus moet ik eerst de banner weghalen via een ftp prog, die heb ik gedownload (ik had eerst een andere, maar gister me comp geformd) maar deze is anders, hier moet je
hostname
user Id
password
acount
local folder
comment
ik heb geen id wat ik hier moet invullen, kan iemand me helpen
hostname
user Id
password
acount
local folder