Probleem met attachment_mod

Installatie lukt niet? Plotseling een foutmelding. Of weet je niet hoe iets werkt. Problemen met phpBB2 kun je in dit archief opzoeken.
Forumregels

Sinds 1 januari 2009 wordt phpBB2 niet meer ondersteund.
Onderstaande informatie is verouderd en dient uitsluitend als archief.
phpBB2.0.x
Gesloten
trinitron
Contacteer:

Probleem met attachment_mod

Bericht door trinitron » 01 nov 2002, 09:47

Ik heb een klein/groot probleem met mijn forum. Ik ben namelijk bezig geweest met het installeren van een attachment_mod op mijn forum. Maar nu geeft hij telkens de zelfde foutmelding:

Could not query attachment information

Ik zou echt niet weten hoe dit kan, maar ik zou graag willen weten hoe kom ik ervan af! Ik heb op diverse forums op zoek gegaan naar mijn probleem maar heb tot nog toe niks kunnen vinden.

Ik denk dat ik forum zonder attachment_mod eerst maar doe. Maar als ik er de oplossing van vind dan graag hier! Ik hoop dat iemand me kan helpen op dit forum met mij probleem.

Mocht ik het zelf in staat zijn te verhelpen, dan houd ik jullie natuurlijk op de hoogte wat het probleem was en hoe ik dit heb opgelost. Dit zodat jullie wanneer jullie het zelfde probleem hebben dit ook weten hoe dit op te lossen.

Met vriendelijke groeten,

Trinitron

Supportforum.nl
Contacteer:

Bericht door Supportforum.nl » 01 nov 2002, 17:21

weet je zeker of de schrijfrechten op de attachmentmap goed ingesteld staan?? ;)
-- = http://www.supportforum.nl = --
--------------------8<-----(Hierlangs afknippen)-------------

BartVB
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer:

Bericht door BartVB » 02 nov 2002, 13:44

Zet debugging eens aan.
Lijkt me dat er een SQL query niet helemaal lekker gaat.

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 04 nov 2002, 11:02

BartVB schreef:Zet debugging eens aan.
Heb het probleem niet kunnen oplossen. Ik heb de attach_mod gedeinstalleerd, maar binnenkort zal ik het nog eens proberen. Het probleem was hoofwaarschijnlijk nogal dom, het vergeten van een regeltje tekst in meerdere files :x

Trinitron

trinitron
Contacteer:

Bericht door trinitron » 08 nov 2002, 13:54

trinitron schreef:
BartVB schreef:Zet debugging eens aan.
Heb het probleem niet kunnen oplossen. Ik heb de attach_mod gedeinstalleerd, maar binnenkort zal ik het nog eens proberen. Het probleem was hoofwaarschijnlijk nogal dom, het vergeten van een regeltje tekst in meerdere files :x

Trinitron
Heb probleem opgelost. Heb niet lang genoeg gewacht op installatie van de attachment_mod. Ik heb de installatie namelijk te snel afgebroken. Na dit probleem uit de wereld geholpen te hebben, heb ik het toch maar weer er af gegooid. Dit omdat het mij niet helemaal beviel

Gesloten