Sinds gistermorgen krijg ik alleen nog maar foutmeldingen als ik naar mijn forum www.MoonshineSim.nl wil gaan.
Het forum is dus volledig onbereikbaar.
Eerst kreeg ik een aantal keren een 404 melding en daarna steeds de melding:
FORBIDDEN
You don’t have permission to access / forum/ on this server
op een verder lege pagina.
Aangezien ik zelf geen verstand heb van alles achter de schermen is Messageboard mijn host voor een kant en klaar forum.
Ik heb meerdere keren geprobeerd om op Messageboard (pagina http://www.messageboard.nl/)
het contactformulier in te vullen met dit verhaal (inloggen op hun pagina kan ik wel), maar versturen lukt niet.
Ook het contactformulier geeft een foutmelding: Er is een fout opgetreden, controleer a.u.b. of de velden juist ingevuld zijn en probeer het daarna opnieuw.
Alles is goed ingevuld, maar het versturen werkt gewoon niet.
Ook heb ik in mijn correspondentie 2 email adressen van Messageboard gevonden: een info email adres en een helpdesk email adres.
Naar beide adressen heb ik een mail gestuurd maar beide komen terug als niet te bezorgen/retour afzender.
Ik kan dus op geen enkele manier Messageboard bereiken en ondertussen is mijn forum nog steeds niet bereikbaar.

Is er toevallig iemand die weet hoe ik wel contact kan opnemen met Messageboard? Ik weet echt niet wat ik anders moet doen.