ruimte
Forumregels
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
Dit forum is voor alle zinnige gesprekken buiten phpBB om. Discussies en gesprekken over interessante onderwerpen.
Een nieuw onderwerp moet..:
- uiteraard voldoen aan de algemene voorwaarden
- niet passen in de gewone supportfora
- interessante zijn voor het overgrote deel van onze gebruikers
- een neutrale of positieve ondertoon hebben
- anders zijn dan bestaande onderwerpen
-
- Contacteer:
ruimte
hallo
ik vroeg me af hoeveel mb ruimte een gemiddeld goed onderhouden forum in gebruik neemt ? het wordt een forum die niet super bezocht zal worden, gewoon een hondenclub en omstreken forum die hopenlijk gebruik zullen gaan maken van het forum.
dit i.v.m. dat we nu overstappen op een hosting bedrijf, en niet goed weten hoeveel mb ruimte we aan willen vragen.
de website is ongeveer 15 mb.....
mijn vraag is eigenlijk wat is het gemiddelde mb's in gebruik? of bestaat dit niet is dit puur persoonlijk?? (sorry hoor allemaal nieuw voor mij)
Alvast bedankt voor de informatie.
met vr.gr.
ik vroeg me af hoeveel mb ruimte een gemiddeld goed onderhouden forum in gebruik neemt ? het wordt een forum die niet super bezocht zal worden, gewoon een hondenclub en omstreken forum die hopenlijk gebruik zullen gaan maken van het forum.
dit i.v.m. dat we nu overstappen op een hosting bedrijf, en niet goed weten hoeveel mb ruimte we aan willen vragen.
de website is ongeveer 15 mb.....
mijn vraag is eigenlijk wat is het gemiddelde mb's in gebruik? of bestaat dit niet is dit puur persoonlijk?? (sorry hoor allemaal nieuw voor mij)
Alvast bedankt voor de informatie.
met vr.gr.
marja scherphof
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- WebSiteNet
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Als je rustig aan doet met de plaatjes en niet teveel berichten verwacht, dan zul je daar voldoende aan hebben.
Ter vergelijking, wij hebben op dit moment circa 35 MB in gebruik en circa 10 MB database, dit wordt vooral veroorzaakt door de vele avatars en overige (grote) plaatjes en natuurlijk een aantal bestanden die gedownload kunnen worden.
Ter vergelijking, wij hebben op dit moment circa 35 MB in gebruik en circa 10 MB database, dit wordt vooral veroorzaakt door de vele avatars en overige (grote) plaatjes en natuurlijk een aantal bestanden die gedownload kunnen worden.
gr. Spikey
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Geen support via pb, email, msn, uw vragen worden niet beantwoord !
Mijn database is 57.12 MB met GZIP aan, en mijn normale en ontwikkelingsforum nemen samen 11,3 MB in.
Laatst gewijzigd door mosymuis op 07 aug 2003, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
tja.. het hangt er allemaal van af hoeveel data je wilt bewaren en hoe succesvol/druk je site bezocht wordt. Dit zijn op het moment mijn stats:
aantal users: 717
aantal berichten: 29.000
grootte database: 42 MB (gzip aan)
Fysieke site (ftp): 5 MB
Gem. aant. hits p.d. 900/1000
Ik heb dan ook het beleid dat ik praktisch niets weggooi van het forum, in mijn geval is history heel belangrijk als naslag werk. Dat kan ik mij ook voorstellen in bepaalde gevallen bij een Hondenverenining..
Robert
aantal users: 717
aantal berichten: 29.000
grootte database: 42 MB (gzip aan)
Fysieke site (ftp): 5 MB
Gem. aant. hits p.d. 900/1000
Ik heb dan ook het beleid dat ik praktisch niets weggooi van het forum, in mijn geval is history heel belangrijk als naslag werk. Dat kan ik mij ook voorstellen in bepaalde gevallen bij een Hondenverenining..
Robert