Volgens mij ook hoor...Hartenheer schreef: ↑01 sep 2018, 19:24De vervanging die hier plaatst is volgens mij ook inderdaad hetzelfde als de originele tekst.
Direct naar ongelezen post springen
Re: Direct naar ongelezen post springen
Groeten, Cédric.
Solidjeuh schreef: ↑01 sep 2018, 19:44Dus:Is volgens jullie hetzelfde als:Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}" class="row-item-link"></a><!-- ENDIF -->
Dan heb ik een brilletje nodig ...Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}" class="row-item-link"></a> <!-- ENDIF --><a href="<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT -->{topicrow.U_NEWEST_POST}<!-- ELSE -->{topicrow.U_VIEW_TOPIC}<!-- ENDIF -->" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
![]()
Oh nee nu snap ik wat je bedoelde... ik heb (bij de laatste quote hierboven) gezocht en vervangen, maar ik had niet naar die andere code gekeken... stom van me...Solidjeuh schreef: ↑01 sep 2018, 16:04vieuwforum_body.htmlCédric schreef: ↑01 sep 2018, 15:35En waar moet ik dit bijplaatsen? Of vervangen?Solidjeuh schreef: ↑01 sep 2018, 14:48Probeer:
NIET GETEST!Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}" class="row-item-link"></a> <!-- ENDIF --><a href="<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT -->{topicrow.U_NEWEST_POST}<!-- ELSE -->{topicrow.U_VIEW_TOPIC}<!-- ENDIF -->" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
Deze zoeken en vervangenCode: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT --><a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}" class="row-item-link"></a><!-- ENDIF -->
EDIT: ik heb het zonet uitgetest, maar het werkt helaas niet...
Groeten, Cédric.
- Hartenheer
- Contacteer:
Sorry @SolidjeuhCédric schreef: ↑01 sep 2018, 20:01Solidjeuh schreef: ↑01 sep 2018, 19:44Dus:Is volgens jullie hetzelfde als:Code: Selecteer alles
Dan heb ik een brilletje nodig ...Code: Selecteer alles
Oh nee nu snap ik wat je bedoelde... ik heb (bij de laatste quote hierboven) gezocht en vervangen, maar ik had niet naar die andere code gekeken... stom van me...Solidjeuh schreef: ↑01 sep 2018, 16:04vieuwforum_body.html
Deze zoeken en vervangenCode: Selecteer alles
EDIT: ik heb het zonet uitgetest, maar het werkt helaas niet...

Na het plaatsen kreeg ik dit te zien

Helaas werkte het verder niet
Bij jou komt er blijkbaar nog iets anders dan bij mij ... bij mij bleef gewoon alles hetzelfde zoals het was na het veranderen van de code.
Zou dat misschien door de verschillende stijlen komen?
Zou dat misschien door de verschillende stijlen komen?
Groeten, Cédric.
- Hartenheer
- Contacteer:
Geen idee, zag alleen dat it gebeurde en de berichten gewoon bleven staan.
Hopelijk heeft Jim nog wel een oplossing binnenkort.
Groeten, Cédric.
OPEN
ZOEK
VERVANG DOOR
Sla op en leeg de cache.
./styles/prosilver/template/viewforum_body.html
ZOEK
Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.U_VIEW_TOPIC --><a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a><!-- ELSE -->{topicrow.TOPIC_TITLE}<!-- ENDIF -->
Code: Selecteer alles
<!-- IF topicrow.S_UNREAD_TOPIC and not S_IS_BOT -->
<a href="{topicrow.U_NEWEST_POST}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
<!-- ELSE IF topicrow.U_VIEW_TOPIC -->
<a href="{topicrow.U_VIEW_TOPIC}" class="topictitle">{topicrow.TOPIC_TITLE}</a>
<!-- ELSE -->
{topicrow.TOPIC_TITLE}
<!-- ENDIF -->
- Hartenheer
- Contacteer:
Moest even testen, maar volgens mij werkt het prima.
Bedankt Ger
Misschien een goed idee om dit standaard te maken.
Probleem van PHPbb is, er kan een hoop. Maar je moet wel weten hoe. de consument weet totaal niets van de fora
Daarom zijn dit stoort dingen zo belangrijk om het automatisch te laten werken.
Bedankt Ger
Misschien een goed idee om dit standaard te maken.
Probleem van PHPbb is, er kan een hoop. Maar je moet wel weten hoe. de consument weet totaal niets van de fora
Daarom zijn dit stoort dingen zo belangrijk om het automatisch te laten werken.
Een extensie voor dit zou inderdaad heel handig zijn. Ik baal ook dat ik zelf niet kan programmeren. Zou zo ideaal zijn!
- Hartenheer
- Contacteer:
Dat is wel met meer mogelijkheden.
Als je het voorstelt op .com wordt je neer geknuppeld.
Je krijgt alleen het antwoord, het is toch mogelijk. Alleen deze knop aanklikken.
Zo kan je een gebruikersaanwijzing maken van vele pagina's. En men wordt toch al niet snel lid van een forum, op FB

Op .com gelden andere regels dan hier, laten we alsjeblieft niet discussiëren daarover. Bedenk ook dat (in het geval van Hartenheer) jouw engels niet perfect is en de communicatie ook daarom stroef verloopt.
En v.w.b. het standaard maken hiervan: het zijn nu eenmaal 2 verschillende functies; een topic openen vanaf het begin of vanaf het eerste ongelezen bericht. Met de wijziging wordt die eerste functie onbereikbaar in bepaalde gevallen. Helemaal prima voor wie daarvoor kiest, maar zoiets zou ik ook niet als standaard in de software implementeren. Ik wil het bijvoorbeeld ook niet op mijn eigen forums zo hebben.
Dat gezegd hebbende; laten we dit topic weer even focussen op de eigenlijke vraag en de voorgestelde oplossing. Heb je daar specifieke vragen over of lukt het niet; laat het even weten. Voor al het andere graag een eigen topic openen in het daarvoor geschikte forum.
En v.w.b. het standaard maken hiervan: het zijn nu eenmaal 2 verschillende functies; een topic openen vanaf het begin of vanaf het eerste ongelezen bericht. Met de wijziging wordt die eerste functie onbereikbaar in bepaalde gevallen. Helemaal prima voor wie daarvoor kiest, maar zoiets zou ik ook niet als standaard in de software implementeren. Ik wil het bijvoorbeeld ook niet op mijn eigen forums zo hebben.
Dat gezegd hebbende; laten we dit topic weer even focussen op de eigenlijke vraag en de voorgestelde oplossing. Heb je daar specifieke vragen over of lukt het niet; laat het even weten. Voor al het andere graag een eigen topic openen in het daarvoor geschikte forum.
- Hartenheer
- Contacteer:
Je hebt gelijk Ger,
Daarom zijn we ook zo blij met je {En Jim}
Daarom zijn we ook zo blij met je {En Jim}
Nog even hierover, ik ben verantwoordelijk voor de moderatie op phpBB.com. Voel je altijd vrij mij een PB te sturen (dat geldt zowel hier als op .com zelf) als je het ergens niet mee eens bent of vind dat je op een verkeerde manier behandeld wordt. Met Hartenheer hebben we al meerdere zaken zo uitgesproken. We zullen het niet altijd eens zijn, maar je kan altijd een eerlijke reactie en discussie van mij verwachten.
Ik had dit bericht niet op tijd gezien, gelukkig was Ger er wel voor de snelle oplossing. Top!

Jim Mossing Holsteyn - Beheerder
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
Documentatie | Algemene voorwaarden | Wiki
Heb je suggesties over het verbeteren van phpBB.nl of andere site-gerelateerde vragen? Stuur me een PB!
- Hartenheer
- Contacteer:
Wil geen discussie verder voeren, maar vind het zeer onbeschoft dat met een slot op je topic zet zonder het te melden.Jim schreef: ↑03 sep 2018, 16:34Nog even hierover, ik ben verantwoordelijk voor de moderatie op phpBB.com. Voel je altijd vrij mij een PB te sturen (dat geldt zowel hier als op .com zelf) als je het ergens niet mee eens bent of vind dat je op een verkeerde manier behandeld wordt. Met Hartenheer hebben we al meerdere zaken zo uitgesproken. We zullen het niet altijd eens zijn, maar je kan altijd een eerlijke reactie en discussie van mij verwachten.
Ik had dit bericht niet op tijd gezien, gelukkig was Ger er wel voor de snelle oplossing. Top!![]()
Zoals Ger al schrijft, ik heb vele talenten alleen taal hoort daar niet bij

Ik doe mijn best en wordt er zo gereageerd.
Ze mijn vraag vaak op .com omdat daar wel gereageerd wordt op vragen die hier niet beantwoord worden.
Het leuke is, meestal wordt het door leden van .nl gereageerd.
Maar laten we hier nu verder geen {openbare} discussie over gaan houden.
Nu heeft Ger ons uitmuntend geholpen.
Vroeger was David hier heel actief en reageerde regelmatig, maar die is er waarschijnlijk mee gestopt.