- Wat is het probleem? Ik probeer het forum overzichtelijk te maken door het onder te verdelen in meerdere forum en daaronder subforums.
Wanneer ontstond het probleem?Geen idee
Adres van je forum: http://fortalezacorner.nl
Extensies op je forum:
Huidige stijl:Silverline
phpBB versie: 3,2
Waar is je forum gehost:Neostrada
Heb je onlangs iets veranderd aan je forum?
Ik probeer het zo goed mogelijk uit te leggen, want ik zie dat er op phpbb.com en phpbb.nl diverse terminologie door elkaar wordt gehaald (of ik lees het niet goed, dat kan natuurlijk ook)
Wat ik wil:
Forum Fortalezacorner met daarin
-Mededelingen
-Fortalezacorner met daaronder een aantal subforums of categorieren, zoals agenda, restaurants en winkels, filmpjes, Forro en kletspraat.
-Brazilieforum met daaronder Brazilieforum 2.0 (misschien moet ik dat anders noemen), presidentsverkiezingen, brazilie in het nieuws en media.
Wat ik nu heb:
Braziliëforum --> Fortalezacorner 2.0 --> Fortalezacorner 2.0
Daar aangekomen zie ik echter opeens een ander "subforum" genaamd "aankondigingen". Ik kan dat subforum niet vinden in het beheerderpaneel. Daar zie ik uitsluitend bij forumbeheer Mededelingen, Fortalezacorner, Brazilieforum.
De twee onderwerpen in "aankondigingen" staat wil ik ergens anders hebben. "Handige Links" wellicht op een aparte pagina via de page-extensie, en "Stel je eens voor" in een van de andere subforum.
Hetzelfde zie je bijvoorbeeld ook als je naar Braziliëforum --> Braziliëforum 2.0 --> Presidentsverkiezingen 2018. Ook daar zie je een "categorie" of "subtopic" met de kop "aankondigingen" en daarin als onderwerp "Veel gestelde vragen over Fortaleza". Ook dit wil ik verplaatsen, in ieder geval de inhoud.
Ik heb al een tijdje zitten vogelen maar ik kom er niet uit. Graag wat hulp hierbij.