Ik ben op zoek naar premium themes voor PhpBB.
De bekende plekken ken ik (denk ik):
-Themeforrest
-Rocket theme
-Comboot (premium versie nog niet verkrijgbaar)
Maar zijn er meer/andere plekken waar ik premium PhpBB themes kan vinden?
Bedankt alvast

Is het heel onverstandig om een template aan te schaffen die niet verder ontwikkeld wordt? Stel ik koop een template die alleen geschikt is voor phpBB 3.0 dan zit ik aan deze versie vast. Op zich geen ramp maar ik mij voorstellen dat ik bepaalde (nieuw ontwikkelde) modificaties op termijn niet meer kan toevoegen. En hoe zit het met veiligheid? Met Wordpress (en plugins) draai ik vanwege veiligheid altijd de nieuwste versie.Hello tomatito,
1) No, I am afraid we do not have demos to provide. 2) These themes are not being maintained. We are currently providing 3.0 / 3.1 themes:
http://www.rockettheme.com/phpbb-styles ... ity-matrix
Dank je wel voor je reactie. Ik denk dat ik iets teveel een liefhebber ben. Ik heb (zelf) interesse in webdesign. Ik vind het dus belangrijk hoe een website er uit ziet. Het is mijn ervaring dat heel veel mensen dit helemaal niet interesseert. Zij bekijken een site vooral functioneel (werkt het en voldoet het aan mijn verwachtingen/behoeftes).Waarom wil je eigenlijk een premium stijl?
Daarvoor heb ik nog niet voldoende kennis. Ik doe het allemaal een beetje door de bedrijven heen. Maar wie weet in de toekomst.Waarom ontwerp je dan je eigen theme niet?